Home Formula 1 Hamilton začuđen Ferrarijevom brzinom

Hamilton začuđen Ferrarijevom brzinom

0
Hamilton začuđen Ferrarijevom brzinom

Aktualni svjetski prvak Lewis Hamilton vjeruje da je Ferrarijeva snaga u Kini ovog vikenda vrlo začuđujuća.

Hamilton ne može vjerovati kako je Ferrari brži u sasvim drugačijim uvjetima za razliku od vrućeg Bahreina prošlog vikenda.

Mercedes je pokazao brzinu na slobodnim treninzima u petak, ali nisu bili puno ispred Ferrarija. Mercedes je inače neprikosnoveni vladar staze nadomak Šangaja. Od 2012. godine nisu pobijedili samo jednom (2013.).

U kvalifikacijama su napravili pola sekunde lošije vrijeme od Ferrarija, što je Lewis i najavljivao pred vikend. Oba Mercedesa će krenuti iz drugog reda, s tim da se Bottas bolje plasirao na startnoj rešetci.

“Trenutno se ne zamaram činjenicom gdje su Ferrariji, već pokušavam dokučiti zašto nemamo brzinu”, govori četverostruki prvak.

“Iz nekog razloga im bolid svugdje jako dobro funkcionira. To je jako čudno. Bili smo u vrućem Bahreinu gdje su bili očekivano jaki, a ovdje su još jači nego smo se mogli pesimistično nadati”, objašnjava Hamilton.

“U zadnjoj utrci nismo bili loši, ali njihov bolid zaista dobro funkcionira u svim uvjetima, i na različitim stazama. Koliko će to trajati? Vidjet ćemo…”, pita se Lewis.

Mercedes i Ferrari su u drugom dijelu kvalifikacija koristili meke gume. Svi su se vozači napravili podjednako vrijeme. Hamilton navodi kako je tada jedino osjećao normalno ponašanje bolida i ne zna zbog čega su podbacili na ultramekim gumama.

Razlika bolid – Kao dan i noć

“Danas je definitivno bilo šokantno. U 3. slobodnom treningu, bolid se ponašao skroz drugačije”, kaže Hamilton.

“Nisam ništa mijenjao. Zapeli smo gdje jesmo i nije bilo naročito zabavno voziti”, dodaje Lewis koji se inače izvrtio na treningu.

“Moram priznati da sam zbunjen ponašanjem bolida. Nakon pozitivnog petka, danas je bila razlika kao dan i noć”, zaključio je.

Šef Mercedesa Toto Wolff smatra kako gume snose najveću odgovornost za zaostatak za Ferrarijem tj. dovođenje u optimalnu radnu temperaturu.

“Gledajući onboard snimke, jasno je da Ferrari ponaša kao da je na tračnicama, dok nama stvari jako dobro profunkcioniraju tek kad se sve posloži”.