Ferrarijev šef Mattia Binotto priznaje da su možda pogriješili negdje u konceptu bolida ove godine jer su u Španjolskoj izgubili dosta vremena u skoro svim zavojima.

Ferrari je napustio predsezonska testiranja na Catalunyu u uvjerenju kako imaju pobjednički bolid u rukama. Nakon početne more i propuštenih prilika u prve četiri utrke sezone, postava Vettel/Leclerc nije uspjela povratiti snagu. Završili su VN Španjolske na tek četvrtom i petom mjestu, a zaostatak za Mercedesom u kvalifikacijama je bio golem.

Dok Mercedes svakog trkaćeg vikenda bilježi dvostruke pobjede, Ferrariju ni najnovija poboljšanja na motoru i aerodinamici nisu pomogla.

“Razočarani smo ishodom utrke i performansi ovog vikenda. Naša je želja bila dati više, ali nova poboljšanja nisu doprinijela u borbi za vrh kako smo se nadali”, kaže Binotto.

“Poboljšanja jesu funkcionirala, brzina na pravcu je bila vrlo dobra, ali imamo određene slabe točke na bolidu koje su obilježile vikend. Moramo na tome poraditi”, kaže Binotto.

Na upit koja je to slaba točka, Binotto ističe da Ferrarijev bolid u zavojima pati od podupravljanja (eng. understeer), a drugi je problem što ne mogu dovesti Pirellijeve gume u optimalnu radnu temperaturu.

“Gubimo dosta u skoro svim zavojima, a naročito u zadnjem sektoru. Svaki smo zavoj sporiji jer patimo zbog podupravljanja. To nije samo zbog nedostatka prianjanja bolida, a sad imamo podatke koje ćemo analizirati i nastojati razumjeti kako bi vidjeli što ide po krivu”, objašnjava šef Scuderije.

leclerc vettel kina
Ferrarijeva boljka su očito sporije/tehničke staze

“Nedostaju nam odgovori u vezi balansa, prianjanja pa čak i guma. Teško se nosimo s gumama, a one su ključni faktor čitavog bolida tako da moramo poraditi na tome”. dodaje.

“Gume se ponašaju drugačije u usporedbi s prethodnom sezonom. Moram naglasiti da je Pirelli napravio svoj cilj jer se gume više ne raspadaju, što je dobro, a nama ostaje da pronađemo uzroke nedostatka performansi i napravimo ostatak posla”, jasan je Binotto.

Ferrari ima priliku otkriti probleme u naredna dva dana testiranja na Catalunyi kako bi sanirali probleme i vratili se jači u borbi za vrh.

Jedan od mogućih problema je Ferrarijevo prednje krilo čiji se koncept u potpunosti razlikuje od Mercedesovog. Srebrne strijele su odabrale koncept s visokim otporom zraku, dok je Ferrari krenuo putem manjeg otpora. Možda upravo u tome grmu leži zec jer prednji spojler generira 20 do 25 posto prianjanja bolida (stražnje krilo oko 25%, bočna krila 5 do 10% i podni dio oko 45%).

Je li se Ferrari precijenio kad su tražili downforce?

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.