Ferrari je napravio nadasve zanimljiv dizajn retrovizora te dodatnih krilaca koji su pričvršćeni na Halo zaštitu.

Prošlog tjedna je FIA odobrila postavljanje dodatnih elemenata, kao što su retrovizori, na Halo zaštitu, sve dok novi elementi upadaju u dozvoljene gabarite i dok ne narušavaju sigurnost vozača.

Timovi će i dalje morati ispoštovati trenutne propise o zrcalima. A to su minimalne dimenzije 150 mm x 50 mm te test stražnjeg vida gdje vozač mora biti u mogućnosti pročitati slova ili brojeve s pločice postavljene na određenoj udaljenosti iza bolida.

Retrovizori će se također morati laminirati na poseban način kako je propisano za sve dijelove koji su pričvršćeni na halo, ali su udaljeni 20 mm ili više od glavnog okvira.

U tehničkim smjernicama FIA je rekla da moraju dokazati da su nosači sigurni:” Očekujemo da ćete nas moći zadovoljiti da su vaše nove instalacije dovoljno čvrste kako biste osigurali da zrcala ne vibriraju previše, što bi ograničilo vozačevu vidljivost.”

Dodatno, retrovizori se ne smiju montirati na halo i na oplatu bolida jer bi tako otežali uklanjanje halo-a ukoliko dođe do potrebe za istim.

“Nećemo prihvatiti dvojno postavljanje retorvizora (halo + oplata) jer bi to moglo uzrokovati kašnjenje u slučaju kada bi spasilački tim morao ukloniti halo zbog nesreće”, napisao je Nicholas Tombazis.