Ferrari će na Velikoj Nagradi Abu Dhabija eksperimentirati sa stražnjim difuzorom u istom stilu kakvoga koristi Red Bull.

Ukoliko se eksperiment pokaže uspješnim lako je za očekivati da će imati veliki utjecaj na stražnji kraj bolida za sezonu 2018. godine.

Tim u Ferrarijevoj tvornici cijelu godinu radi na dizajnu difuzora koji se uvija i spušta u stranu kako bi poboljšao protok zraka na stražnjem dijelu bolida.

Prednost ovoga dizajna je u tome što stvara dovoljno prostora za mnoštvo malih krilaca oko prostora stražnje gume koji omogućuju dobar manevar za usmjeravanje zraka oko stražnjeg dijela bolida te unutar kotača kako bi se moglo poboljšati hlađenje kočnica ukoliko je potrebno.

No na treningu u Abu Dhabiju, uočeno je da je stražnji kraj bolida Kimija Raikkonena izmijenjen, odnosno da prati onakav dizajn kakav koristi Red Bull.

Red Bull koristi difuzor koji je horizontalan cijelom svojom dužinom.

Prednost ovakvoga koncepta je u tome što dopušta više strujanja zraka ispod difuzora što bi trebalo povoljno utjecati na potisnu silu.

Takav dizajn stvara komplikacije u nastrujavanju zraka na stražnju gumu te otežani dovod zraka za hlađenje kočnica, zbog čega Raikkonenova podnica ispred stražnjeg kotača ima manje “škrga” od one na bolidu Sebastiana Vettela.

Također Finčev bolid je bio lako uočljiv jer je koristio tzv. aerodinamičke rešetke koje u sebi sadrže senzore iz kojih mehaničari i dizajneri iščitavaju podatke te na taj način donose odluke u kojem smjeru ići glede novih promjena.