Pet MotoGP vozača koji se trebaju dokazati u 2018. godini

Donosimo vam pregled i komentar o pet MotoGP vozača koji bi se prema našem mišljenju trebali dokazati u sezoni 2018.

Jorge Lorenzo

lorenzo

Nakon godine za zaborav i prema nekima sramote bačene na Ducati, Lorenzo će trebati velike rezultate kako bi vratio reputaciju.

U Ducati je došao kao prvi vozač, no nakon čitave godine se nije uspio u potpunosti prilagoditi motociklu, a da je Ducati sam po sebi imao potencijala to dokazuje Andrea Dovizioso koji je do posljednje utrke imao šanse za osvajanje naslova.

Novi motocikl mu puno više odgovara što su pokazali rezultati testiranja u Sepangu, što je dobra vijest za trostrukog prvaka i za talijansku uzdanicu Ducati.

Bez obzira na uspjeh ili ne, 2018. godina će biti ključna za Lorenzovu karijeru i uvjete ugovora s Ducatijem ili nekom drugom momčadi.

Andrea Iannone

iannone 2

Andrea Iannone je kako neki tvrde otjeran iz Ducatija kako bi oslobodio mjesto Lorenzu te se pridružio japanskom proizvođaču u nadi da će nastaviti tamo gdje je Maverick Vinales stao.

Već nakon prvih testiranja nije slutilo na dobro, loš izbor specifikacije motora te teška prilagodba na motocikl potpuno drugačije geometrije odrazili su se na rezultate kakve nitko ne bi poželio.

Iannone je mnogo puta dokazao da ima talenta, dovodio je nemirni Ducati do pobjeda i konkurirao je velikim imenima. Valja naglasiti da je bio u jačoj formi od Dovija u sezoni 2016.

Maniac svoj talent mora opravdati rezultatima, a ako to ne učini u ovoj sezoni, pitanje je hoće li dobiti još prilika u tvorničkim momčadima s kojima se može boriti za pobjede.

Scott Redding

redding

Redding će u 2018. godini voziti za Apriliu gdje će mijenjati Sam Lowesa koji se nije uspio prilagoditi MotoGP-u kako je očekivao.

Najbolji rezultat prošle sezone mu je bilo sedmo mjesto u Katru te je zbog loših rezultata u ostatku sezone Redding bio primoran potražiti novu momčad jer je Pramac Ducati na njegovo mjesto pozvao Jacka Millera.

Bivši Moto2 prvak mora impresionirati Apriliu kako bi dobio mjesto za 2019. godinu te kako bi nastavio karijeru u tvorničkim momčadima.

S obzirom da Aprilia još uvijek nema dovoljno konkurentan motocikl za borbu za sam vrh pred Britancem je teška i stresna godina.

Tito Rabat

Nakon porazne sezone 2016. godine s Marc VDS timom Rabat je počeo pokazivati znakove poboljšanja u 2017. no ni to nije bilo dovoljno da svoju budućnost nastavi sa satelitskom Hondom.

Španjolac je bio na rubu prelaska u World Superbike prvenstvo, no ruku nade za ostanak u MGP-u mu je pružio Ducatijev satelitski tim Avintia.

U 2018. godini će voziti motocikl s kojim je Andrea Dovizioso ostvario šest pobjeda te će se od Rabata zahtijevati top 10 plasmani kojima će dokazati svoju kvalitetu i osigurati budućnost.

Bradley Smith

smith

Austrijski tim je u strelovitom porastu i borba za vozačko mjesto će biti sve neizvjesnija.

Prošle sezone Smith je bio poražen od svog momčadskog kolege Pola Espargara, no ako želi nastaviti s Austrijancima morat će okrenuti rezultate u svoju korist.

KTM cijeni njegovo dugogodišnje iskustvo na način da će mu unatoč činjenici ako ostvari loše rezultate u narednoj sezoni pružiti priliku da bude testni vozač, no to nikako nije želja vozača koji je imao svojih blistavih trenutaka i koji ima znanja i potencijala za puno veća ostvarenja.