Johann Zarco je pri dolasku u Silverstone na VN Velike Britanije obznanio kako se rastaje s KTM-om na kraju ove MotoGP sezone. Francuz je unatoč unosnom dvogodišnjem ugovoru odlučio prekinuti muku jer većinu vremena provodi u donjem dijelu poretka.

Zarco je prošle godine u debitantskoj sezoni na Tech3 Yamahi bio pravo iznenađenje. Osvojio je šest podijskih plasmana i čak četiri Pole pozicije, dok mu je na KTM-u najbolji rezultat tek slabašno deseto mjesto.

29-godišnjak je raskinuo ugovor na opće iznenađenje jer je KTM tvornička momčad, a i dobija zavidnu plaću. Bez obzira na takav rasplet, Zarco će dati sve od sebe do kraja sezone.

“Kazao sam odluku KTM-ovim šefovima u subotu u Austriji. Sastali smo i rekao sam im iskreno i vrlo brzo”, kaže Zarco.

“Ako prihvaćam završavanje utrka oko 15. mjesta da bih napravio posao, to znači da vozim zbog novaca. Ja tako to ne želim”, objašnjava.

Zarco je svjestan da bi mu se odluka mogla obiti o glavu, ali osjeća kako mu je trkaća karijera pod ugrozom ako ostane još jednu sezonu.

“Imam osjećaj da ako ne ostvarim bolje rezultate dogodine, ne samo da ću ugroziti ovaj projekt, već i svoju karijeru. Radije bih imao bolju priliku nego ostao ovdje i čekao još najmanje godinu”, dodao je.

“Jednostavno sam se osjećao loše i kazao sam im da se ne mogu više ovako utrkivati”.

Zarco kaže da je svaku dosad utrku davao sve do sebe, ali da mu je nedostajalo razumijevanja s motociklom RC16. Smatra da je zbog tog nerazumijevanja s paketom postojala doza opasnosti.

“Ako previše mislite dok vozite, ne možete biti brzi. Pri ovim brzinama je normalno da donosite ispravne odluke, a ja ih jednostavno nisam mogao naći. Pokušao sam naći rješenje, ali nisam uspio”, zaključio je.

Zarco smatra kako se MotoGP motocikl ne može voziti s rezervom. “Moraš dati sve od sebe ili jednostavno nemoj sjesti za motocikl”, poručio je Zarco.

KTM još nije najavio zamjenu za Zarca jer je većina aktualnih MotoGP vozača već sklopila ugovor. Zarcov put još nije poznat, ali vjerujemo da zainteresiranih poslodavaca neće nedostajati.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.