Johann Zarco, vozač Tech3 Yamahe kaže kako se morao boriti s vlastitim motociklom prošlu utrku na velikoj nagradi San Marina.

Zarco je ovu sezonu započeo tamo gdje je stao s prošlom, odnosno u samom vrhu i u jednome trenutku se nalazio kao drugi u prvenstvu.

No sada je pao na sedmo mjesto ukupnog poretka, nakon ne spomena vrijedne 10. pozicije u Misanu.

Od pada na domaćem terenu u svibnju, Francuz nije ostvario bolji plasman od sedmog mjesta u utrkama, a razlog tome se krije u Yamahi.

Naime, ubrzanje na izlazu iz zavoja je slikovito opisao činjenicom da nije siguran bi li bio brži da siđe s motocikla i krene trčati pokraj njega, ili da nastavi voziti.

“Znam našu slabu točku. Ulazite u zavoj poput ostalih, otvorite gas jednako kao i ostali i na kraju gubite vrijeme”, rekao je Zarco.

“Teško je to prihvatiti, ali moram. Zatim nastaviti raditi što više na poboljšanju motocikla i pokušati ponovno naći ugodni osjećaj.”

“Tijekom treninga mogu imati taj osjećaj više ili manje, ali za vrijeme utrke kada moramo napraviti mnogo više krugova, tada u nekim trenucima postaje jako, jako teško.”

“Iza drugih sam i odjednom ih ne mogu više pratiti. Jako je tužno kada se utrkujete, a nemate načina da gurate do kraja”, dodaje.

“Da Lorenzo nije pao bio bih jedanaesti, a na kraju krajeva kada završim tako loše trebao bih imati nešto energije, a na kraju sam završio deseti bez atoma snage.”

“Ne bavim se ostalim momcima. Borim se vlastitim motociklom, to nije dobro”, žali se Zarco.

Mekane gume su bile jedina opcija

Johann je također negirao da je na loš tempo utjecao odabir guma, u njegovom slučaju obje meke komponente.

“Bio je to pravi izbor jer nemam puno mogućnosti. Previše, previše smo na granici i da sam uzeo drugu gumu izgubio bih prianjanje.”

“Ako izgubite prianjanje, postaje nemoguće za voziti, tako da ne želim to”, zaključuje Zarco.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.