Šef Mercedesa Toto Wolff smatra da top momčadi ne bi smjele biti dosadne s neobaziranjem na mlade vozače, ali to je rizik koji si zasad ne mogu priuštiti. Stoga predlaže uvođenje trećeg bolida.

Wolff želi da izvršno sportsko tijelo FIA-e razmotri opciju s tri bolida koji bi vozili manje iskusni natjecatelji. Prema njemu je to nužan korak za potaknuti i dati priliku talentima u nastajanju.

“Velike momčadi ne ulaze u rizik s mladim i neiskusnim vozačima. Mislim da je to dosadno i da bi trebali preuzeti rizik i dati priliku 18-godišnjacima u vrhunskom bolidu”, govori Wolff.

“Problem nastaje ako izgubimo utrku za naslov zbog procesa učenja mladog vozača. Još ni mi ni Ferrari nismo tako nešto napravili i sumnjam da bi pristali”, objašnjava Wolff pa iznosi ideju o obaveznom trećem bolidu s mladim vozačem.

“Dajte nam treći bolid, učinite ga obaveznim za mladog vozača s ugovorom na dvije godine. Trošak neće biti velik, a grid bi bio dobro popunjen. Mislim da bi to bio fantastičan show za gledatelje s novim klincima. Oni bi se borili s Lewisom i Vettelom više nego što mislite”, dodaje.

ocon vettel
Nakon dvije vrlo dobre sezone, talentirani Ocon bi mogao ostati bez mjesta u F1

Već je ranije ove sezone tehnički direktor Pat Symonds iznio mogućnost dopuštanja nekim momčadima da nastupaju s tri bolida. Za razliku od Red Bulla koji ima juniorsku momčad, Mercedesu to nije opcija.

“Ulagati 80 do 100 milijuna dolara svake godine u juniorski tim samo da imamo mlade vozače na mjestu nije opcija koju želimo”, govori Wolff.

“Kao trkač u srcu osjećam da bi najbolji talenti trebali dobiti podršku i razvoj. Nadamo se da ćemo pronaći najbolje rješenje za ove momke jer inače ne bi imali juniorski program u budućnosti”, nastavlja.

“Možemo kazati da je Red Bull izumio program koji se pokazao uspješnim u prošlosti i glavni su na tom polju. Ali i Ferrari ima juniorski program, pa tu je i Renaultov. Problem se javlja ako mladi vozač ne može učiniti sljedeći korak i osigurati mjesto u Formuli 1. Tada juniorski program nema smisla”.

“Bila bi to velika šteta za F1 i o tome ću uskoro raspraviti s upravom i vodstvom na kraju godine. Vidjet ćemo razvoj situacije oko Pascala Wehrleina, Georga Russella i Estebana Ocona”, zaključio je Toto Wolff.