Raikkonen znao da ga čeka otkaz prije VN Italije!

Vettel Raikkonen

Kimi Raikkonen već zna da neće sačuvati mjesto u Ferrariju iduće sezone te će ga morati prepustiti 20-godišnjem Charlesu Leclercu.

Raikkonen bilježi vrlo dobre rezultate u zadnjim utrkama, ali ni Pole pozicija na Ferrarijevoj domaćoj VN Italije u Monzi mu neće pomoći.

Novi Ferrarijev šef John Elkann je navodno već imao sastanak s Kimijem te mu je kazao da ne računaju na njega naredne sezone. Sutra očekujemo službenu obavijest iz Maranella.

Raikkonenovom sunarodnjaku i bivšem F1 vozaču Miki Salu nije jasno zašto Kimi odmah nije obavijestio javnost nakon saznanja da više neće biti dio Scuderije.

Postoje špekulacije kako je nedavno preminuli šef Ferrarija Sergio Marchionne već potpisao ugovor s Charlesom Leclercom za sezonu 2019. i primorao novo vodstvo momčadi na prekid suradnje s Raikkonenom.

Navodno je Kimi bio svjestan otkaza pa je to bio bitan faktor u utrci i kako se ona rasplela. Vettel je nakon kvalifikacija bio ljut na momčad jer je davao zavjetrinu Raikkonenu koji je osvojio Pole poziciju.

Sutradan je Vettel startao s drugog mjesta i neuspješno napao kolegu u prvoj šikani, ali se Kimi srčano obranio. To je omogućilo Lewisu bolji izlazak na ravnicu kroz Curva Grande i napad na prvenstvenog rivala. Vettel se nije želio olako predati Lewisu pa je pogriješio, dotakao Mercedes, izvrtio se i pao na začelje.

Incident ga je koštao jako bitnih bodova jer je samo sedam utrka do kraja, a zaostaje ‘velikih’ 30 bodova za Hamiltonom.

Splet okolnosti je oštetio vrlo dobar odnos između Vettela i Raikkonena. “Jasno mi je da sam se morao natjecati s tri auta, od kojih je jedan kolegin”, kazao je Vettel poslije utrke.

Ako Raikkonen napusti Ferrari, vjerojatno ga više nećemo vidjeti u ulozi vozača u Formuli 1. Sva sjedišta top timova su zauzeta, a slobodno mjesto zasad imaju momčadi sa začelja Sauber i Williams koji zasigurno neće privući Kimijev interes.

38-godišnji Raikkonen će zasigurno potražiti sreću u drugim trkaćim serijama. Za vrijeme stanke od 2010. do 2011. godine (nakon prijevremenog otkaza u Ferrariju) je vozio svjetsko prvenstvo u reliju, a nastupao je i nekoliko puta kao gost-vozač u američkom Nascaru.