Lewis Hamilton kaže da aerodinamične promjene za sezonu 2019 nisu polučile veću razliku u pretjecanju jer se vozači još uvijek žale na poteškoće pri bliskom praćenju bolida.

F1 je prošle godine predstavila nova pravila među kojima je istaknuto veće i jednostavnije prednje krilo te veće stražnje krilo kako bi se pojačalo utjecaj DRS-a na pravcima.

Hamiltonova je procjena da su novi bolidi imali jednake probleme u ‘prljavom zraku’ kao i prethodnih sezona. Iako u prvoj utrci sezone nije imao prave trkaće i pretjecajne akcije, prilikom prestizanja vozača za krug bi osjetio da se stvari nisu puno promijenile.

Njemu se priključio i Max Verstappen koji je u završnici utrke prestigao Sebastiana Vettela za mjesto na postolju. Nizozemac misli da pretjecanje nije postalo lakše, ali hvali pojačani efekt DRS-a.

“Blisko praćenje je još uvijek teško zbog jakih turbulencija. Jedina pozitivna stvar je što smo unaprijedili efekt DRS-a. Čim se otvori, puno je jači nego što je bio prethodnih sezona”, kazao je Max.

U prvoj utrci smo vidjeli 14 pretjecajnih manevara što je za jedan manje nego 2018. godine.