Ferrari je unatoč lošijem startu sezone od očekivanog, prema mišljenju ozbiljnih insidera pronašao nešto zbog čega izvlače 40 konjskih snaga više od konkurenata.

Auto Motor und Sport tvrdi da je Ferrari probio magičnu barijeru od 1 000 konjskih snaga, ali zasad ne žele priznati. ‘Čudo od motora’ je zasad ekskluzivno u njihovim rukama, dok ga mušterijske momčadi ove godine neće vidjeti.

U Bahreinu je navodno novi motor bio odgovoran za Ferrarijevu prednost na pravcima od gotovo pola sekunde. Čak je i šef Mercedesa Toto Wolff priznao nemoć: “Nitko drugi nije mogao držati njihov tempo. Pod ovim uvjetima ćemo ih jako teško pobijediti”.

“Mercedes ne može nadoknaditi kroz zavoje ono što izgubi na pravcima. U Bahreinu smo nadoknadili samo desetinku kroz zavoje”, objašnjava Wolff.

Mercedesov glavni inženjer Andew Shovlin dodaje kako proučavaju što se događa sa i bez DRS-a na pravcima i zaključio je da brzinski razmak nema veze sa postavkama downforca.

Red Bull se javno propitkuje je li Ferrari pronašao neki način za zaobići pravilo, nalik onome sa sagorijevanjem ulja, zbog kojeg je FIA posljedično morala uvesti strogu restrikciju i kontrolu potrošnje. Valja napomenuti da je tada Ferrari više izgubio od protivnika Mercedesa.

Red Bullov dizajner Adrian Newey ističe u svom reportu: “Ferrarijev motor ima identičan ‘bang’ kao i prošle sezone. Bili jesu brži od nas na ubrzanju, ali nam je top brzina bila podjednaka. Sada su brži od početka do kraja ravnice”.

“Naša brzina na pravcima zastane u nekom trenutku jer MGU-K više ne donosi snagu. Ferrarijev je s druge strane uvijek upaljen. Njihov MGU-K se jednostavno ne gasi. Izgleda kako imaju neku prednost s motorom s unutarnjim izgaranjem i električnom snagom”.

Newey je potom dodao iskru s kojom će potpaliti obožavatelje teorije urota: “Mi smo zapravo mislili da je FIA popunila sve rupe oko motorskih pravila”, a šef tima Christian Horner otišao još dalje: “Ferrarijevo gorivo miriše na sok od grejpfruta!”.

Možda bi i Austrijanci trebali zamiješati malo Red Bulla pa da dobiju krila, ali najveće je pitanje, što sada radi FIA i slijedi li dubinska inspekcija Ferrarijeve pogonske jedinice?

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.