Rossi pri padu oštetio novi prototip motora za 2018.

rossi

Valentino Rossi se nada da će danas dobiti još jednu priliku za testiranje prototipa motora za 2018. godinu nakon što je pri padu uništio cijeli motocikl.

Rossi je izletio na desetom zavoju pri velikoj brzini što je rezultiralo velikim oštećenjem šasije (koju je koristio u sezoni 2016. godine) te razvojnog motora za 2018. godinu.

Doktor je prošao bez ikakvih ozljeda te je uspio odraditi sveukupno 64 kruga, 62 sa starim motorom i samo 2 s novim te je ostvario četvrto najbolje vrijeme.

Nadalje Rossi priznaje da je prioritet “nabijanje” kilometraže na prototipnom motoru te se nada da će ga uspjeti pokrenuti danas za posljednji dan testiranja.

“Prvi prioritet je bio motor, to je bio prvi prototip za 2018. godinu. Ali nažalost uspio sam odraditi samo dva kruga prije pada”, rekao je Talijan.

“Nadam se da su mehaničari u stanju popraviti štetu tako da možemo ponovno koristiti taj motor.”

“Pad se dogodio na brzom desnom zavoju i za mene nije bilo problema jer sam samo klizio, ali motocikl je oštećen”, nastavlja deveterostruki svjetski prvak.

Na pitanje je li novi motor bio uzrok nesreće, odgovara:” Ne, ne, ne. Deseti zavoj, možda hladna guma.”

“Već sam napravio dva i pol kruga pa sam počeo pritiskati. Izgubio sam prednji kraj, ne znam jesam li bio malo van linije ili je guma bila hladna.”

Stariji motocikl još uvijek brži

U zadnjoj utrci u Valenciji Yamahini tvornički vozači su koristili šasiju iz 2016. i Rossi je nastavio testirati sa starijom specifikacijom.

“Dan nije bio tako loš, nastavljamo raditi, imamo još malo vremena za rad na šasiji iz 2016. godine i osjećam se dobro, osjećam se jakim”, rekao je.

“Dan je bio vrlo pozitivan jer imam dobar ritam. Također i s novim gumama mogu napraviti dobro vrijeme kruga. Imam četvrto najbrže vrijeme tako da nisam daleko od vrha.”

“I osjećaj s motociklom je vrlo pozitivan, možemo pronaći ravnotežu, no i dalje je prisutan stari problem pojačane degradacije stražnje gume.”

“Mislim, motocikl iz 2016. nije dovoljno dobar, moramo nastaviti raditi, ali potvrđujem da mogu biti puno brži sa starim motociklima”, zaključuje Rossi.