Visoki izvor iz Red Bull otkriva kako je Red Bull odlučio prijeći na Hondine motore u sezoni 2019. Potvrda dogovora se očekuje ovog vikenda na VN Francuske.

Iako je Red Bull priželjkivao čekati domaću VN Austrije za donošenje konačne odluke, indikacije su da je vodstvo momčadi već odlučilo.

Obje Red Bullove momčadi su prošlog vikenda na VN Kanade imale nove pogonske jedinice od Renaulta i Honde te su ih dubinski analizirali i procjenjivali.

Red Bull i Renault su obilježili posljednju dionicu V8 ere motora s četiri naslova svjetskog prvaka Sebastiana Vettela, dok su početkom turbo-hibridne V6 ere započeli veći problemi. Momčad standardno ima jednu od najboljih šasija, dok su Renaultovi motori bili osjetno slabiji od konkurentskih, a i nepouzdaniji!

Ovakav bi potez bio udarac za Renault koji je želio da im Red Bull ostane prvoklasna mušterija u njihovom portfoliu.

Šef Renaulta Cyril Abiteboul je na VN Kanade izjavio: “Razumijem što gledaju. To su tehnička i komercijalna strana jer je jasno drugačije kad si mušterija ili partner s proizvođačem motora”.

“Cijenim to, ali moram naglasiti kako s nama imaju šansu ponovno postati prvaci, dok ne bih isto rekao da mogu s Hondom”, kazao je Abiteboul.

Honda ove godine bilježi vidljiv napredak s Toro Rossom. Ponekad znaju pobijeđivati donedavnog Hondinog partnera McLaren pogonjenog Renaultovim motorima. Nova pogonska jedinica je prema riječima vozača Pierra Gaslya bitan performansni pomak.