Zadnju su utrku Max Verstappen i Daniel Ricciardo začinili sudarom na kraju duge startno-ciljne ravnine desetak krugova prije kraja VN Azerbajdžana.

Red Bullov se dvojac nakon naganjanja gotovo cijelu utrku spektakularno eliminirao, a momčadi poništio sav trud kojeg su uložili tokom vikenda u Bakuu.

Glavne figure sa zida su bile jako ljute zbog incidenta, naročito dizajner bolida Adrian Newey i šef momčadi Christian Horner.

Verstappen i Ricciardo su i prije nesreće vodili obračune s manjim kontaktima, ali upozorenja vozačima putem timskog radija nisu stroža već su, naprotiv, poticali nastavak trkaće eskalacije.

Mnogi se stručnjaci i analitičari sada javljaju kako je Red Bull trebao koristiti striktne timske naredbe jer je Daniel Ricciardo bio očito brži od mlađeg kolege Verstappena.

Politika Red Bulla da nemaju vozača #1 i #2 im je došla na skupu naplatu. Oni bi kao tim, prema mišljenju stručnjaka Alana Gowa, morali uspješno voditi, a ponekad i naređivati vozačima.

“Mislim da sam na mjestu Christiana Hornera, vjerojatno bih bolje upravljao situacijom. Daniel je jasno bio brži i sve što su morali je javiti Maxu da propusti bržeg kolegu”, kaže Gow.

Ovaj je incident podsjetio cjenjenog stručnjaka Matta Bishopa na Maleziju 2013. kada se Sebastian Vettel oglušio na naredbu momčadi o nenapadanju vodećeg kolege Marka Webbera.

“Sjetimo se samo Christiana kako je govorio ‘oh Seb, ovo postaje blesavo’. To nije način dirigiranja utrke sa zida kakav bi recimo imao autorativni Ross Brawn”, dodao je.

Prema njihovom mišljenju, u Red Bullu stoje više iza Maxa Verstappena nego Daniela Ricciarda jer je izostala kritička osuda incidenta, tj. preagresivne obrane pozicije mladog Nizozemca.

Red Bull o incidentu: Kriva su obojica!