Bivši šef F1 momčadi Giancarlo Minardi vjeruje kako je Haasov produžetak Grosjeanova i Magnussenova ugovora za 2018. godinu velik udarac za Ferrari.

U redu su naime svoju priliku čekali dva vrhunska mlada potencijala iz Ferrarijeve akademije – rezervni vozač Antonio Giovinazzi i aktualni F2 prvak Charles Leclerc.

Američki Haas je po ulasku u Formuli 1 dobio epitet Ferrarijeve B momčadi. Razlog je ponajviše u vidu poslovne suradnje jer koriste Ferrarijevu pogonsku jedinicu i poslužili su se njihovim zračnim tunelom 2015. godine.

Minardi smatra kako Ferrari propušta priliku iskoristiti utjecaj kad su u pitanju vozači. U igri za Haasovo sjedište u 2018. godini je bio Giovinazzi koji je već ostvario dva Grand Prix nastupa ove godine umjesto ozlijeđenog Pascala Wehrleina u Sauberu.

23-godišnji je Giovinazzi oduševio na VN Australije odličnim nastupom u kvalifikacijama i utrci kad je doslovno u zadnji tren zamijenio Wehrleina. U idućoj je utrci pokvario dojam razbivši se u polukišnim uvjetima u kvalifikacijama VN Kine, a potom i utrke.

Charles Leclerc se drži jednim od najtalentiranijih vozača svoje generacije. S 19 godina dominira F2 prvenstvom i Minardi drži kako je mladić spreman okušati se u najjačoj kategoriji.

“Šteta što iz Ferrarija nisu dovoljno čvrsti u ovom slučaju. Mislim da propuštaju sjajnu priliku”, kazao je po službenoj objavi Haasove vozačke postave.

“Bilo bi porazno za Ferrarijev omladinski pogon ako ne štite interes i maksimalno podupiru vlastite vozače. Ferrari mora razmisliti o utjecaju pri donošenju odluka momčadi s kojima surađuje”.

“Želim ostati optimističan, ali ipak mislim da Ferrari želi miran nastavak suradnje s Haasom, bez da im se upleće u poslovne odluke. Haasu ide jako dobro i često dolaze do bodova. Mora da su jako zadovoljni svojom postavom i timskim radom”, zaključio je Minardi.