Rossi: Moramo napraviti još jedan iskorak!

rossi

Valentino Rossi je uspio odigrati važnu ulogu na svojoj Yamahi M1 u Le Mansu, ali ugroziti tri Ducatijeva vozača nije mogao. Vale vjeruje da je razlog nedostatak brzine na pravcu.

Rossi je završio utrku na petom mjestu, 3 sekunde iza pobjednika Marqueza, što je solidan rezultat za 40-godišnju legendu sporta. Sada se nalazi nadohvat 23 boda iza vodećeg Marqueza.

U utrci je bilo jasno da Talijanu nedostaje brzine na pravcu za ozbiljniju ugrozu vodeće skupine. Po pitanju brzine, Rossi je bio najsporiji od 22 vozača, a gubio je preko 10 km/h na pravcu za Doviziosom na Ducatiju.

Nedostatak akceleracije je uz nižu brzinu na pravcu bilo očito ograničenje Yamahina M1 za bolji rezultat. Ali nije sve tako loše jer je Rossi bez obzira na deficit motocikla uspio pritiskati Ducatije do samog kraja utrke. Dovoljan je to pokazatelj poboljšane forme i kvalitetnom saniranju starih problema, a naročito s potrošnjom stražnje gume koji je Yamaha donedavno imala.

Doktor se dobro osjećao u zavojima i na kočenju, što je ohrabrenje za njega i njegove navijače jer nadolazeće utrke su na protočnim stazama Mugellu, Montmelu i Assenu na kojima bi Yamaha ponovno mogla zablistati.

“Motocikl je bio vrlo dobar za vožnju. Na kočenjima i u zavojima jako dobar, ali čini mi se da moramo napraviti još jedan iskorak, a to je smanjiti razliku na pravcu”, kaže Rossi.

“Utrka je bila teška i srećom sam startao sprijeda. Start nije bio loš i poslije sam dao maksimum, ali se nisam osjećao dovoljno brzim na pravcu. Tu sam gubio previše vremena kao i na ubrzanju iz sporih zavoja”, objašnjava.

“Cijelu sam utrku nastojao ostati u vodećoj skupini i koristiti zavjetrinu pa da eventualno napadnem podij u finišu, ali danas jednostavno nisam mogao dobiti Ducatijevce”, dodaje.

Rossi izvlači pozitivne naznake iz utrke u Le Mansu, a tiče se poboljšanja pri korištenju guma i ponašanja motocikla u zavojima. Ipak, Yamahinu ranu od nedostatka brzine nije uspio sanirati.

“Mislim da nam nedostaje još jedan korak, naročito za Hondom jer je razlika vrlo velika na pravcu. Pogledajte top brzinu na papiru… i tako u svakoj utrci patimo. Uvijek sam pred kraj poretka, a u povijesti smo znali biti fantastični na pravcu”, napominje.

“Problem je što je motor zapečaćen, tako da se nećemo uspjeti poboljšati ove godine. Takva je situacija i morat ćemo davati maksimum za podijske plasmane”, zaključio je Rossi.