Renault o katastrofi u Meksiku

abiteboul

Renault priznaje da su bili preagresivni po pitanju pristupa balansu između performansi i pouzdanosti motora u Meksiku. Za vrijeme utrke su odustala čak četvorica od šest Renaultovih vozača!

Max Verstappen je bio jedan od vozača pogonjenih Renaultovim motorom koji je imao sreće što mu se nije pokvario. Sreća nije bila na strani njegova kolege Daniela Ricciarda, Nice Hulkenberga i Brendona Hartleya. Valja naglasiti i da je Gasly u Toro Rossu cijelog vikenda imao problema s motorom.

Izvršni direktor Renaulta Cyril Abiteboul je priznao kako su se loše pripremili za specifične uvjete u Meksiku.

“Napravili smo grešku u odabiru balansa između performansi i pouzdanosti. Ako se usporedimo s konkurentima, oni su bili puno bolje pripremljeni za izazovne uvjete zbog visoke nadmorske visine”, navodi Abiteboul.

“Iznimno smo kompetitivni, a loša je strana što nismo u isto vrijeme imati idealnu razinu pouzdanosti i performansi. Ali, ako opet pogledamo, ta nam je procjena omogućila da imamo bolid pogonjen Renaultovim motorom na najvišoj stepenici postolja”, iznosi šef Renaulta u obranu.

“Problem je bio isključivo zbog klimatskih uvjeta o kojima smo vrlo dobro znali jer se već utrkujemo dvije godine ovdje. Točno smo znali što nas čeka tako da nemamo izliku. Moramo ubuduće biti nešto skromnijeg stava i prihvatiti činjenicu kako valja preživjeti utrku”, dodaje.

Red Bull kidao živce

Horner

Šef Red Bulla Christian Horner navodi da je utrka bila pravo kidanje živaca jer su u Red Bullu sve činili da očuvaju Verstappenov motor.

“Pazili smo konstantno na temperaturu Maxova bolida i održavali ga što je moguće bilo hladnijim. Spustili smo potrošnju goriva pa je temperatura bila kao npr. u Japanu”, navodi Horner.

“Max je učinio jako dobar posao da sve održi pod kontrolom”, zaključio je vidno oduševljeni šef Red Bulla koji su ovog vikenda slavili pobjedu treći put ove sezone.