Maverick Vinales je odlično započeo sezonu dvjema pobjedama, ali prema riječima glavnog inženjera Ramona Forcada ne vozi Yamahu na način kojim bi želio.

Forcada navodi kako se 22-godišnji Vinales dosad morao boriti s vlastitim trkaćim instintkom kako bi izvukao maksimum iz motora.

“Maverick mora izbjegavati kasna kočenja kako bi izvukao prednost na trakciji pri izlasku iz zavoja. On želi upravljiv motor s trakcijom poput Yamahine, sa skretanjem poput Honde i brzinom poput Ducatija”, kaže Forcada i u šali nadodaje: “Ali to i svi ostali vozači žele”.

“Ne vozi na način koji mu najviše odgovara već se fokusirao na ono što mu Yamaha ima za ponuditi. On bi želio kočiti kasnije i jače, skretati kao Honda, ali je shvatio da je to nemoguće i pronašao je uzor u stilu Jorge Lorenza”, navodi Forcada.

“Sad je brži u zavojima nego što je bio na Suzukiju. Yamaha je dizajnirana da ima veoma stabilan stražnji kraj za veliku trakciju na izlasku iz zavoja. Nije da on tako voli, ali takva je priroda našeg motora”, objašnjava bivši glavni inženjer Lorenza.

Istaknuo je glavna polja na kojima se Vinales treba poboljšati: brzina u jednom krugu i startovi utrke.

“Sve je to stvar vremena, ali poštediti će si dosta muke ako ne padne u poretku na startu utrke. Ako te prestigne pet vozača na startu, to može jako zakomplicirati utrku”, zaključio je Forcada.