Home Komentar Treba li vozač ignorirati timske naredbe?

Treba li vozač ignorirati timske naredbe?

0
Treba li vozač ignorirati timske naredbe?

Jedna od glavnih tema nakon VN Kanade je bila borba momčadskih kolega iz Force Indije Sergija Pereza i Estebana Ocona. Meksikanac je dobio naredbu iz boksa da propusti Francuza na što se iskusni Perez oglušio.

Oba su vozača bila u jako dobroj formi tokom vikenda i u utrci su se nalazili trećeplasiranom Ricciardu za petama. Ocon je bio na drugačijoj strategiji i s 12 krugova svježijim gumama se rapidno približio kolegi Perezu.

Iz momčadi su neko vrijeme kalkulirali prije negoli su donijeli odluku jer im Perez donosi znatan dio financijskih sredstava. Kad je postalo očito da Ocon ima brzinu i bolju priliku za popeti se na postolje, javili su Checu da propusti mlađeg kolegu, ali on ih je izignorirao.

Nismo ljubitelji timskih naredbi, ali o ovakvim stvarima valja prodiskutirati jer se nije radilo o borbi za pobjedu, već važne bodove za momčad iz sredine poretka.

Perez je trebao biti odgovorniji i više raspoložen za timsku igru. Dosad je u karijeri osvajao postolja i sigurno mu ne predstavljaju ključnu točku u nastavku karijere. Ako se uzme u obzir da su poslije potpali pod pritisak oba Ferrarija i naposljetku obojica izgubili pozicije od Vettela, logično je što je Perez trebao učiniti.

Ocon je novo ime u svijetu F1. Prošle je godine na polovici sezone zamijenio Indonežanina Rija Hariyanta u momčadi Manor. VN Kanade mu je zasad bila najbolja prilika za popeti se prvi put na F1 postolje.

Nezadovoljstvo i frustracija su vjerojatno prvi Oconovi osjećaji po završetku utrke. Takva atmosfera nije dobra za nastavak sezone i Perez toga mora biti svjestan.

Momčad je također stavljena u nezgodan položaj jer bi im vozači mogli međusobno zaratiti u idućoj prilici. Dio krivice snose sami što se nisu bolje pripremili za ovakav scenarij na momčadskom brifingu.

Timska bi igra trebala biti ključni dio momčadske strategije jer bez nje mogu itekako izgubiti, kao Force Indija prošlog vikenda. U idealnom su scenariju mogli imati vozača na postolju, a u najcrnjem su se mogli sudariti.

Ali, lako je biti general poslije bitke…