Toro Rosso je prošlog vikenda u Bahreinu osvojio četvrto mjesto s Pierrom Gaslyem. Rezultat je to kombinacije faktora u vezi performansi Hondinog motora, poboljšanja na bolidu i vozačkog umijeća.

U Australiji je Toro Rosso bio brži samo od Saubera. Imali su zaostatak za vodećima od preko tri sekunde, dok se slika u Bahreinu u potpunosti promijenila. Talijani su bili četvrta najbrža momčad sa s 1.4 sekunde sporijim vremenom po krugu od vodećih.

“Skok je bio ogroman od Australije, ali realnost je da smo u potpunosti podbacili u Albert Park”, kaže tehnički direktor James Key.

“Bolid nije funkcionirao dobro, tako da smo imali negativan rezultat pa na kraju izgleda puno veći napred poslije VN Bahreina, nego što doista je”, objašnjava.

“I mislili smo kako ćemo biti bolji u pustinji jer vozači dobro poznaju stazu i pripremili smo nekoliko aerodinamičkih poboljšanja. To nam je dalo nekoliko desetinki po krugu, ali i poželjne karakteristike u vožnji”, nastavlja Keys.

S obzirom na zgusnutu sredinu poretka, svaka značajnija promjena može itekako utjecati na trkaći poredak.

“Svi smo vrlo blizu. U trećem slobodnom treningu su samo tri desetinke dijelile vozače između devetog i petnaestog mjesta. Tako da bismo i s malo boljim poslom mogli podbaciti i izgledati grozno”, priznaje Keys.

Priroda staze Sakhir je također išla na ruku Red Bullovoj juniorskoj momčadi. Kombinacija sporih i brzih zavoja za razliku od poluuličnog Melbourna je pokazala kvalitete momčadi iz Faenze koja od ove godine koristi Hondine motore.

Veliko je iznenađenje bilo vidjeti konkurentnu Hondu kojoj je Gasylevo četvrto mjesto najbolji rezultat od povratka u F1. Iako se radi o stazi koja zbog jakih ubrzanja i pravaca traži snagu motora, Honda je bila na razini Renaulta!

Valja uzeti u obzir i da staza više nagrađuje dobar izlazak iz sporih zavoja, negoli najvišu brzinu na kraju pravca.

“Upravljivost Hondinog motora je bila jako dobra. Trakcija i način s kojim su vozači mogli izaći iz zavoja su puno bolji nego prošle godine”, potvrdio je Keys.

Oba su vozača imali vrlo dobru predstavu. Iako je Brendon Hartley rezultatski podbacio zbog kazne, sve je nadoknadio Pierre Gasly i pokazao stvarnu brzinu bolida.

Obećavajuče performanse u kvalifikacijama i način na koji se branio od Haasova Kevina Magnussena u ranoj fazi utrke je bio dovoljan pokazatelj dobrog posla juniorske momčadi.