Daniel Ricciardo kaže da Red Bull treba više pobjeda ove sezone ako ga žele nagovoriti na ostanak u momčadi 2019. godine.

Australcu ističe ugovor na kraju ove sezone, a izvjestan je kandidat za vruća sjedišta u Ferrariju i Mercedesu.

Red Bullova strateška briljantnost je malo poboljšala Riccijeve šanse za ostanak u austrijskoj momčadi, ali se on ne misli zadovoljiti time bez dodatnog napora i podizanja brzine bolida.

Ricciardo želi vidjeti maksimalan potencijal Red Bulla jer kao vrhunski vozač želi priliku upravljati najbržim bolidom.

“Mislim da sam ovog vikenda pokazao kako mogu pobijediti ako mi se otvori prilika. Također sam spreman izdržati visok pritisak u ključnom trenutku”, kazao je za domaće novinare.

“Ako uspijemo pobijediti još nekoliko utrka s Red Bullom, tada bi mogli izgledati kao atraktivan odabir, a ako ne uspijemo, ima i drugih opcija”, dodao je.

“Ova pobjeda je pomogla, ali ako nastavimo s redanjem petog i šestog mjesta svaku utrku do kraja sezone, tada Red Bull i nije baš najatraktivnija opcija za mene”, objasnio je situaciju.

Šef Red Bulla Christian Horner je nakon VN Kine kazao da momčad mora napraviti pobjednički bolid kao garanciju Ricciardova ostanka. Također je napomenuo kako bi vozač morao uzeti u obzir i faktore poput atmosfere u timu jer kakvu uživa u Red Bullu, može malo gdje.

Naročito se osvrnuo na Kimijevu strategiju kao dokaz da nije drugdje med i mlijeko.

“Pogledajte samo Kimijevu trkaću strategiju u Kini. Osobno je nisam razumio”, kazao je Horner. “Mislim da je Daniel sretan u ovom trenutku. Ako mu isporučimo bolid kao u Kini, zašto bi želio otići drugdje?”

Ricciardo se s pobjedničkim bodovima približio vodećem Sebastianu Vettelu, ali osjeća da je prerano špekulirati o prvenstvenom ishodu.

“Morali bismo početi redovito pobijeđivati da postanemo potencijalni osvajači naslova. Vidjet ćemo što možemo za dva tjedna u Baku”, zaključio je gotovo svima dragi Ricci.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.