Kimi Raikkonen će biti vrijedan pozornosti ovog vikenda u Bahreinu. Finac je u prvoj utrci pobijedio kolegu Vettela u kvalifikacijama i držao Hamiltona pod pritiskom u prvom stintu utrke.

38-godišnji Finac zadnje četiri godine igra ulogu drugog vozača. Prvo je bio druga violina Fernandu Alonsu, a potom Sebastianu Vettelu.

Već smo na VN Monaka prošle godine vidjeli kako bi rado želio pobijediti jer je zadnji put slavio na vrhu postolja u ožujku 2013. godine. Pitanje je samo, koja je Ferrarijeva strategija i hoće li mu dopustiti ako bude u situaciji pobijediti, a Vettel odmah iza?

Ferrarijev strateški sistem je jasan, a usudili bi se čak i reći najjasniji kad su odluke u pitanju od svih timova. Prvi vozač ima primat, dok drugi mora čekati svoju priliku, ako se ukaže!

Raikkonen je bio brži u treninzima i kvalfikacijama u Melbournu te je strelovito započeo utrku, držeći Hamiltona pod pritiskom, dok je Vettel s trećeg mjesta i sigurne udaljenosti promatrao razvoj situacije i čekao priliku.

Nakon što je Kimi dobio obavijest o Vettelovoj strategiji, čuli smo da je ljutitog i drskog glasa prozborio: “Nemojte me sje*ati s ovim”, što i nismo očekivali jer smo navikli na pasivnog i “timski” raspoloženog Kimija.

Rekorder bez slavlja u Bahreinu!

Prošle je godine u Bahreinu Mercedes bio brži od Ferrarija u kvalifikacijama, ali nije uspio održati momentum i očuvati gume u utrci. Raikkonen nema zabilježen start iz prvog reda u 12 nastupa u Bahreinu, ali drži rekord s osvajanjem osam podijskih plasmana bez pobjede.

Kimi je prošle godine bio uskraćen za dvije pobjede – u Monaku i na Hungaroringu. Pokazao je da ima brzinu, ali i da mu nedostaje kontinuiteta. Zapažen je nastup imao i u Silverstonu kad je bio brži od Vettela, ali nesretno pucanje gume na oba Ferrarija u finišu utrke je pokvarilo dojam.

Ne smijemo zaboraviti kako je Raikkonenov vjerojatno najbolji start u karijeri na VN Singapura jako skupo koštao Ferrari. Prilikom proboja s 4. mjesta uz Maxa Verstappena, eliminirao je momčadskog kolegu i širom otvorio vrata osvajanja naslova Lewisu Hamiltonu.

U mrtvoj utrci gdje je svaki propušteni bod bio jako bitan, nikakav poklon, a naročito glavnom rivalu se ne tolerira jer za pobjedu Mercedesa i Lewisa Hamiltona u Ferrariju trebaju perfektno odigrati karte.

Raikkonen je nakon VN Mađarske u kojoj je branio prvoplasiranog Vettela s kvarom volana praktički cijelu utrku kao zahvalu za lojalnost od Ferrarija dobio novi ugovor.

Ipak, kao trkaćem vozaču, zasigurno postoji ogromna želja ponovno stati na najvišu stepenicu postolja jer najvjerojatnije vozi posljednju sezonu u karijeri i želio bi se još barem jednom slavodobitnički okupati šampanjcem prije konačnog pozdrava sa sportom.

Ferrarijevo je sjedište jedno od najinteresantnijih vozačima na gridu. Za njega se već bore bivši Vettelov kolega Daniel Ricciardo, bivši član Ferrarijeve akademije Sergio Perez i aktualni član Charles Leclerc.

Seb Vettel zasigurno ne bi želio Daniela Ricciarda u svom dvorištu jer ga je zadnji put Australac itekako iznenadio. Sergio Perez ne zrači pouzdanjem i voljnošću da sluša timske naredbe, dok je mladi Leclerc preneiskusan da nakon prve sezone dobije priliku u Ferrariju (osim ako ne briljira u svakoj utrci do kraja sezone).

Kimijeve šanse za “još jednu” sezonu postoje, a čak bismo kazali da ako nastavi s formom iz Australije dobije još vremena. Nadamo se kako mu momentum neće opasti uslijed igranja timske uloge jer u svijetu auto-moto utrka, nema lošijeg vozača od demoraliziranog.

1 KOMENTAR

Comments are closed.