McLaren se nalazi pred krajem pregovora s Mercedesom oko isporuke pogonske jedinice za iduću sezonu. Iako će razvod koštati McLaren 78 milijuna funti, to je zadnja slamka spasa za momčad iz Wokinga.

Momčad McLaren ima dosta problema s Hondinom sporom i nepouzdanom pogonskom jedinicom. Izgubili su strpljenje i jedan od većinskih vlasnika Mansour Ojjeh je dugo u Montrealu razgovarao s dvojicom šefova Mercedesa – Nikijem Laudom i Toto Wolffom.

Prepreke na tom putu su Mercedesov status McLarena kao potencijalne rivalne momčadi i da li im je mudro kao takvima isporučivati motor s kojim dominiraju svaku sezonu.

Šef McLarena Eric Boulier je naveo da ne očekuju zaključiti dogovor prije utrke za VN Europe u Baku. Interno vjeruju da će im Mercedes prihvatiti ponudu.

Službena bi objava trebala biti prije ljetne stanke u kolovozu. McLaren će svakako završiti ovu sezonu na Hondinim motorima iako se pisalo i o prelasku na Mercedes još ove godine.

Momčad šampionskog pedigrea se trenutno nalazi na posljednjem mjestu u poretku konstruktora bez bodova. Ovog je vikenda motor izdao Alonsa u pretposljednjem krugu dok se nalazi na devetom mjestu što je u konačnici i presudilo povijesno partnerstvo između McLarena i Honde.

“Teško je pronaći prave riječi za ovo razočaranje, frustraciju i tugu koja nas hvata svakog trkaćeg vikenda. Ovo jednostavno ne može više ovako”, kazao je Boulier.

Potreba za brzim pronalaskom rješenja je visoka radi Alonsova ugovora koji istječe ove godine. Španjolac je kazao da će najaviti svoje planove nakon ljetne stanke i da će jedino ostati u F1 pod uslovom da bude imao kompetitivan bolid.

Vlasnik Ojjeh se sada nalazi u financijskoj slagalici jer će najvjerojatnije ostati bez Hondinih 80 milijuna funti godišnje što se ulagalo u vozačke plaće i razvoj bolida te naposljetku morati platiti najmanje 11 milijuna funti za aranžman s Mercedesom.

Ojjeh će posljedično morati s Alonsom ispregovarati snižavanje plaće ili ga platiti iz svog džepa. Navodno se već čuo i nagovara bivšeg šefa Rona Dennisa da ponovno preuzme kormilo momčadi.

Dennisova je želja da McLaren dobije isti motor kao Mercedes i da imaju ravnopravan status s tvorničkom momčadi kako bi se mogli boriti za osvajanje prvenstva.

Williams i Force India su tek ovog vikenda, dvije utrke nakon tvorničke momčadi dobili novi Mercedesov motor. Činjenica je i operativnog problema što Mercedes ne mora ustupiti softversko rješenje kupcima kakvo sami imaju za iskorištavanje punog potencijala motora.

Iz Mercedesa su odbili komentirati bilo kakvu poveznicu s McLarenom.