Felipe Massa je objasnio zašto se upleo u borbu za vodstvo utrke između Lewisa Hamiltona i Maxa Verstappena u posljednjem krugu VN Japana.

Massa je grčevito branio deseto mjesto u posljednjim krugovima utrke od Fernanda Alonsa. Brazilac je desetak krugova prije kraja upao u probleme sa stražnjim gumama zbog čega je prethodno izgubio dva mjesta od Haasovog dvojca.

Williamsov je vozač propustio Hamiltona na startno ciljnoj ravnici, a Verstappena tek na izlasku iz zavoja Dunlop (zavoj 7). To je omogućilo Hamiltonu mirnu završnicu jer mu je Max dotad bio na repu.

“Problem je što u prvom sektoru ima puno S zavoja. Nakon što sam propustio Lewisa, držao sam mu se jako blizu, zbog čega sam i sam gubio vrijeme. Planirao sam Maxa propustiti nakon S zavoja u zavoju Dunlop, što sam i učinio”, kazao je Massa poslije utrke.

“Kroz prvi sektor je jako teško propustiti nekog, naročito ako se borite za poziciju. Razumijem da je vjerojatno gledateljima pred TV ekranima bila uzbudljiva borba za pobjedu, ali sam ga propustio nakon možda pet zavoja”, pravda se veteran.

Massa je već bio u sličnoj situaciji na VN Rusije kad su ga u posljednjem krugu prestigli vodeći Bottas i Vettel. Tada je pomogao Bottasu skinuti teret s leđa jer je usporio Vettela kroz jedan zavoj. Nijemac je izgubio sekundu pa je bio jako frustriran Massinom nekolegijalnošću.

Massino mjesto u Williamsu za sljedeću sezonu je pod upitnikom. Jedino što ga može održati u igri je pozitivan rezultat.

“Jedan je bod bolji nego nula. Završili smo ispred Renaulta i Toro Rossa, ali definitivno nisam zadovoljan utrkom. Mučili smo se s degradacijom guma koja je bila izuzetno visoka. Praktički smo se borili cijelu utrku s upravljanjem”, zaključio je Brazilac.