Bivši vozač Formule 1 Felipe Massa se našao pod paljbom ekipe iz IndyCar serije nakon kritika upućenih na račun sigurnosti.

Massa je trenutno FIA-in predsjednik karting federacije, a jučer je kazao da IndyCar serija ne čini dovoljno po pitanju sigurnosti vozača.

Massa govori da je nesreća Roberta Wickensa prošlog tjedna bila jako opasna i pita se zašto još nisu uveli sigurnosni uređaj Halo.

Nije mu dugo trebalo da dobije odgovor iz SAD-a: “Ne slažem se s tobom. IndyCar radi puno oko razvoja u ovom području”, napisao mu je Michael Andretti putem društvenih mreža.

“IndyCar je preko zime testirao vjetrobran, alternativu Halo uređaju. U budućnosti ga vidimo u sportu, ali prije toga se moramo 100% uvjeriti u ispravnost prije implementacije”, govori Andretti.

Vozač Graham Rahal smatra da se Halo ne može koristiti u IndyCar seriji zbog smanjenja i smetnji vidokruga: “Za utrkivanje na ovalu trebate čist pregled ispred sebe. Halo nam to ne može priuštiti”.

Rahal dodaje i kako otvorene zone na Halu ne bi bila prepreka za leteće krhotine, dok bi sa vjetrobranom dobili puno veću sigurnost.

F1 za razliku od IndyCara ima puno više novaca i sredstava za unaprjeđenje sigurnosti. F1 timovi imaju i po stotinu milijuna eura godišnji budžet te razvijaju bolide na godišnjoj razini, što je nedosanjana želja Amerikanaca.

Wickensov je sudar jedan od najvećih incidenata ove sezone. Od ove je sezone uveden i novi aerodinamički kit bolida koji je osim poboljšanja na aerodinamici i sigurniji od prethodnika.

“IndyCar koristi sigurnije zaštitne barijere, ušne senzore, stručne i istrenirane sigurnosne timove, poboljšanu bočnu zaštitu te šasiju koja je u stanju izdržati visoku razinu udarca kakav je Wickens imao u Poconu”, kazao je Chris Beatty, inženjer i kreator novih bolida.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.