Sljedeći će vikend u Sakhiru biti jednako uzbudljiv kao i kada se vozila inauguralna utrka F1 sezone u Australiji. U Bahreinu se naime vozi prva utrka prvenstva Formule 2, a razlog velikog iščekivanja je Mick Schumacher (napunio 20 prošli tjedan).

Mick će nakon vikenda u kojem ga čekaju dvije F2 utrke u utorak testirati za Ferrari, a u srijedu za Alfa Romeo. Tata Michael bi bio vrlo ponosan.

Mick je aktualni europski prvak u Formuli 3, a jedino iskustvo iz F1 ima od prije dvije godine kad je provozao očev Benetton iz 1994. i to na Spa Franchorchampsu gdje je Michael legendarno debitirao 1991. godine.

S obzirom da su vijesti o zdravstvenom stanju velikog Schumachera vrlo šture, zanimljivo bi bilo znati hoće li mu reći da ga sin nasljeđuje u njegovom sjedalu Ferrarija. Sumnjam da ćemo dobiti takvu informaciju.

Očekuje se da bi Mick mogao postati stalni član najvećeg cirkusa na svijetu u 2020. godinu, ali ne u Ferrariju, već u Alfi ili Haasu!

Staza Sakhir – Prva prava postaja!

Što se ostalog dijela cirkusa tiče, ako je suditi prema egzekuciji u Melbourneu, očekuje se nova ‘šetnja u parku’ za Mercedes. No, situacija ne mora biti takva jer Ferrari drži niz od od tri pobjede u pustinji.

Rapidni start sezone ne bi koristio ni samom Mercedesu, ako na samom početku sve bude gotovo, tako da je u nedjelju (17:10) sve moguće… pa čak i pobjeda Vettela ili Verstappena.

Ferrari i Red Bull-Honda su i dalje kandidati za naslov, bez obzira što su u Australiji potučeni do nogu. Ono pretjecanje Verstappena s vanjske strane Vettela nam ostavlja nadu kako ‘bikovi’ s Hondom imaju jaki adut u rukavu. Osim što pokazuju da se Hondin motor opako popravio nakon godina mučenja, dokazuje još jednom i da je Max budući prvak.

Druge violine Charles Leclerc i Pierre Gasly se nisu baš proslavile “down under”. Dok se u Ferrariju i očekuje da mladi Francuz bude vodonoša (barem u početku), u Red Bullu Gaslya čekaju teška vremena i redovne porcije od Maxa.

U Melbournu je najbolji “od ostatka svijeta” bio Haas-Ferrari preko Kevina Magnussena. Borba Amerikanaca s Renaultom, Alfom i Racing Indijom bi mogla ove godine biti jako dobra. U ovom bi se društvu mogli naći i McLaren-Renault te Toro Rosso-Honda pa bi ovo mogla biti lijepa priča.

Svima je jasno da je 2019. nova godina propadanja Williamsa. Robert Kubica se nakon osam godina vratio u F1 fizički spreman, ali je zakazao Williams koji se već u Barceloni, na osam dana predsezonskih testiranja, pokazao kao najslabiji u cirkusu.

Paddy Lowe, iznimno iskusan konstruktor iz Mercedesovih dana je potom otišao i sada se ne zna tko bi mogao spasiti nekoć šampionsku momčad.

Moramo obratiti pažnju na debitanta Landa Norrisa u McLarenu zbog kojeg Sainz Jr. neće mirno spavati ove godine. S Albonom su jako zadovoljni u Toro Rossu i to bi bilo sve od početka novog prvenstva.