Honda će zadržati trenutnu pogonsku jedinicu Formule 1 kao pomoćni plan u slučaju ako specifikacija za sezonu 2018 bude problematična.
Honda je napravila veću reviziju dizajna motora, ali problemi s vibracijama i sistemom ulja su ih natjerali na gubitak momentuma u prvom dijelu prošle sezone.
Japanski se proizvođač ove sezone s Toro Rossom može odlučiti na prijašnju verziju motora ukoliko najnovija verzija bude imala problema s pouzdanošću na zimskim testovima.
Šef na odlasku Yusuke Hasegawa navodi kako je odlično što imaju takvu opciju, zadržati se na istom konceptu(!).
“Trebaju nam performanse i pouzdanost. To je puno bolje u ranom dijelu sezone. Još nismo odlučili o specifikaciji motora za narednu sezonu, ali imamo rezervni plan, a to je ostanak na prošlogodišnjem”, navodi Hasegawa.
“Modificirali smo koncept motora od prošle za ovu godinu. Nema rasprave kako mu je bilo potrebno ozbiljnije ažuriranje. Mislimo da smo dobro odlučili”, dodaje.
“Najveći nam je problem prošle sezone bio što nismo završili motor na vrijeme, prije zimskih testiranja 2017. Iako smo dali sve od sebe, trebalo nam je više vremena”.
Hasegawu će zamijeniti Yasuaki Asaki i Toyoharu Tanabe na kraju sezone. Ipak, aktualni je šef uvjeren kako će se Honda bitno približiti rivalima.
“Imamo isti koncept kao ostali natjecatelji, tako da ne vidim razlog zbog čega ih nećemo dostići”. Honda je 2017. godine iskoristila pomoć vanjskih savjetnika, ali ne otkrivaju o kome se radi.
Honda navodno planira nastaviti partnerstvo pa čak i produžiti partnerstvo s navedenom strankom. “Započeli smo mnoge suradnje s ostalim partnerima čiji vam identitet nažalost ne mogu otkriti, ali već vidimo rezultate”, kaže Hasegawa.
“Većina ljudi smatra kako je Honda pokušala sve probleme srediti sama, ali to nije istina. Zadovoljni smo s odabirom vanjskih partnera. Naravno, postoje određene granice i prepreke, poput lingvističke i geografske barijere, tako da nismo imali lak posao”, zaključio je Hasegawa.