Romain Grosjean i njegova forma su jedni od najvećih razočaranja u aktualnoj F1 sezoni. Karijera Francuza je pod upitnikom jer vozi za vrlo dobri Haas, kolega mu predvodi ‘ostatak’ poretka, a Romain je samo jednom osvojio bodove ove sezone.

U Austriji se činilo da je Grosjean spasio budućnost u Haasu odličnom vožnjom u kvalifikacijama i utrci. Osvojio je četvrto mjesto u utrci, a u kvalifikacijama se plasirao između Red Bullova dvojca.

Podsjetnik je to bio za šefove da i on ima nešto za uzvratiti momčadi koja mu je isporučila bolid za česti ulazak u top 10 plasmane. Za razliku od konzistentnog i solidnog Kevina Magnussena, Romainova je sezona obilježena incidentima i promjenjivom formom.

Na zadnjoj utrci VN Velike Britanije, Grosjean se stavio pod veliku ugrozu. Uništio je bolid na prvom treningu pri velikoj brzini, a u utrci je napravio kritičnu grešku – sudario se i oštetio svoj i bolid kolege Magnussena u trećem zavoju nakon starta utrke.

screenshot sainz grosjean
Scene s Grosjeanom na koje smo se već navikli

Tu se Romainova agonija nije zaustavila već se nastavila do sudara s Carlosom Sainzom u završnici utrke. U obrani pozicije, Grosjean je izgubio kontrolu, zavrtio se i pokupio u brzom zavoju Copse mladog Španjolca i zaključio vikend još jednim spektakularnim udesom.

32-godišnji mogli bismo već kazati veteran je osmu sezonu u sportu, a greške koje čini su na razini početnika. Njegove su šanse da nastavi karijeru s ovakvim nastupima vrlo tanke. Od senzacionalnih nastupa u Lotusu 2012. i 2013. Grosjean je spao na predmet ismijavanja u krugovima F1 obožavatelja.

Iako smo od njega znali vidjeti majstorije i pohvalnu brzinu, Grosjeanu kritično nedostaje konzistentnosti i koncentracije. Njegova je vožnja ponekad na rubu ludila jer su zadnji vikend na Silverstonu imali uvjerljivo četvrti najbrži bolid i šansu za napad na Red Bull, ali je Grosjean nakon samo desetak sekundi izbrisao sav momčadski trud i preduvjete za dolazak do još jednog odličnog rezultata.

Bez obzira što je novoj F1 momčadi priskrbio odličan rezultat već na debiju u Australiji 2016., već i u drugoj utrci u Bahreinu, od stare slave se ne živi. To u Formuli 1 najbolje znaju jer se najviše prate posljednje izvedbe na stazi.

Grosjean je dvije sezone proveo u teškoj borbi s novim brake-by-wire kočionim sistemom koji mu nije dopuštao njegov agresivni stil vožnje. On nije vozač koji se lako i brzo prilagođava određenim limitima bolida, a burni karakter i frustracije samo nadolijevaju ulje na vatru.

Ove godine smo vidjeli najbolje i najgore od njega, ali vozač njegova iskustva jednostavno nema pravo na česte pobačaje, nepredvidljivu formu i eskapade.

Grosjean je imao priliku ući u krug vrhunskih vozača, ali igrom okolnosti, već bi ove sezone mogao ostati bez angažmana u Formuli 1.

1 KOMENTAR

  1. Malo preuranjeno za izjaviti, ali i ja mislim da bi ovo mogla biti zadnja sezona u F1 za dobrog Romaina Grosjeana….. ali, ne ide ga…..

Comments are closed.