Formula 1 je na putu za sudski spor s tvrtkom 3M koja se bavi proizvodnjom trake i memo blokića. Predmet spora je novi logo kojeg je odabrala Liberty Media.

Novi logo Formule 1 je predstavljen u posljednjoj utrci sezone u Abu Dhabiju krajem studenog kao dio novog marketinškog plana.

Liberty Media je kupila Formulu 1 za 8 milijardi dolara prošle godine. Novim je logom započela eru koja bi vrlo brzo mogla biti prekinuta zbog ozbiljnosti kršenja međunarodnih zakona u vezi zaštitnog znaka.

Prethodni je znak F1 bio prisutan zadnje 23 godine, a pametno je dizajniran sa siluetom slova F, broja 1 i pratećim linijama koje predstavljaju brzinu.

Najnoviji je logo sačinjen od krivulje slova F i ravne linije koja predstavlja broj 1. Napravio ga je američki dvojac Wieden-Kennedy, ali nije srdačno dočekan među obožavateljima sporta.

Slovo F u novom logu je identično onome kojeg koristi tvrtka 3M zadnju godinu kao logo jednog od svojih proizvoda.

3m

 

Glasnogovornik tvrtke 3M navodi: “3M je uputio zahtjev za Futuro logo u veljači 2017. Nismo imali nikakve diskusije u vezi loga s drugim strankama i razmatramo ovu materiju”.

Tvrtka 3M ima primat na logo s obzirom da F1 nije uputila aplikaciju do studenog, a EU ga još nije službeno registrirao.