FIA-in trkaći direktor Charlie Whiting baca veo sumnje u vezi dva vrlo nesigurna puštanja iz boksa koja su se dogodila u Melbournu i Bahreinu.

U Australiji su oba Hassova vozača morali parkirati svoje bolide nakon odrađenog “pit stopa” zbog slabo pričvršćene stražnje gume.

U Bahreinu na Raikkonenovom bolidu guma uopće nije bila zamijenjena, a semafor je pokazao zeleno svjetlo te je Kimi krenuo i ozlijedio svoga mehaničara.

Whiting je odmah uvidio da Ferrari i Hass koriste isti mehanizam na kotačima te da su stražnji kotači bili uzroci velike pogreške.

“Ovo mi sve manje i manje izgleda kao slučajnost, ali dva događaja u Melbourneu su jasna pogreška mehaničara s pištoljem za promjenu gume”, rekao je Whiting.

“Zategnuli su maticu i mislili da je dovoljna čvrsta, a onda su prekasno shvatili da nije.”

“Što se tiče incidenta u Bahreinu, momak uopće nije skinuo kotač, što je pomalo zbunjujuće”, kaže i dodaje kako su pištolji u centru FIA-ine istrage o uzrocima i pronalasku rješenja da se isti problem više ne ponovi.

“Alonso je izgubio kotač zbog matice na testiranju, ako se sjećate…Prošli smo cijeli incident s McLarenom i dali su nam izvješće istog tjedna”, navodi Whiting.

“Raspravljali smo o tome na sastanku Tehničke skupine kako bi dali do znanja svima što se može dogoditi i da izvuku lekcije iz tog incidenta”.

“Dizajn nosnog dijela koja ulazi osovinu je stvar koja drži dvostupanjski mehanizam. Način na koji je bio fiksiran nije bio dovoljno jak pa je kotač bio malo labav jer je prije toga učinio četiri kruga”, objašnjava.

“Dakle, kada je kotač počeo malo popuštati, radio je abnormalna opterećenja na dio koji drži nos, i kad je nos ispao, nije više bilo zadržavanja”.

“Ovo su svi dobili na sastanku na uvid, tako da pogledaju i uvjere se da im dizajn nije sličan”, zaključio je Charlie Whiting.