Home Formula 1 Uzbuna u garažama zbog poljskog aerodinamičara!

Uzbuna u garažama zbog poljskog aerodinamičara!

0
Uzbuna u garažama zbog poljskog aerodinamičara!
Marcin Budkowski (POL), FIA Technical Delegate. Mattia Binotto (ITA), Scuderia Ferrari Technical Director. Circuit de Catalunya.

Vijest o odlasku Marcina Budkowskog kao šefa tehničkog odjela Formule 1 je podigla buran efekt među momčadima. Poljski aerodinamičar je bio na funkciji od veljače i jako dobro poznaje principe svih bolida.

Budkowskog se prema špekulacijama iz garaža u Maleziji povezuje s prelaskom u Renault 2018. godine. Francuzi odbijaju komentirati, ali konkurentske momčadi su uvjerene kako je dogovor među njima već postignut.

FIA je uputila depešu svim momčadima da više ne šalju podatke Poljaku koji se iduća tri mjeseca ne smije baviti drugim motorsportskim aktivnostima.

Bez obzira na ta tri mjeseca, ostale su momčadi jako zabrinute zbog Poljakova pristupa jako osjetljivim tehničkim podacima. Taj bi uvid mogao donijeti veliku prednost Renaultu pred rivalima.

“Imat ćemo veliki problem ako završi u drugom timu”, kazao je šef Red Bulla Christian Horner i dao do znanja koliko je nezadovoljan novonastalom situacijom.

“U Marcina smo uložili veliko povjerenje. Bio je u privilegiranoj poziciji svo vrijeme. Nalazio se u zračnom tunelu svih momčadi i upoznat je s povjerljivim detaljima svakog bolida za iduću sezonu”.

Timovi se također žale na razinu povjerenja prema FIA-i u budućnosti. “Ne možemo davati informacije ako postoji šansa da druge momčadi dođu do njih. Ako postoji rizik, onda ih moramo držati u tajnosti. Ovo je stvar povjerenja”, kazao je visoki izvor.

Tri su mjeseca prema riječima gotovo svih vodećih figura momčadi premalo. “12 mjeseci bi trebao biti prelazni period koji se mora ispoštovati prilikom prelaska iz FIA-e u neku od momčadi”, jasan je Force Indijin šef Otmar Szafnauer.

Budkowski očito zna trenutno stanje tehnološkog razvoja u Formuli 1 bolje od ikog. On je bio zadužen da timovi ništa ne rade protivno pravilima natjecanja.

Također je bio u uskom krugu ljudi koji su krojili nova pravila za sljedeću sezonu. Prije nego je počeo raditi u FIA-i 2014. godine, vršio je razne inženjerske i aerodinamičarske dužnosti u Prostu, Ferrariju i McLarenu.