Toyota je izdominirala prema očekivanju u utrci 24h Le Mansa koja ove godine nije donijela previše uzbuđenja.

Postava #8 Alonso, Buemi i Nakajima je dobila pobjedu na tanjuru jer je sestrinski auto s Conwayom, Kobajashiyem i Lopezom, pred kraj utrke, imao dva puknuća gume u dva kruga i pobjedu su morali pokloniti Toyoti broj 8.

Prema očekivanju, Toyota nije imala konkurenciju u LMP1, dok je u klasi niže vođena solidna borba. Na kraju je trijmufirao Signatech Alpine A470 s posadom Gibson /Lapierre / Negrao / Thiriet.

GT Pro je najavljivao epsku borbu, ali i od toga nije bilo puno. Istina, dugo su se Corvette, Porsche i Ferrari tukli i vozili vrlo blizu da bi na kraju pobijedio Ferrari 488 GT Evo za momčad AF Corse i s vozačima Pier Guidi / Calado / Serra. Kod GT Am pobijedio je Ford GT s posadom Keating / Bleekemolen / Fraga.

Bila je ovo i posljednja utrka eksperimentalnog Svjetskog prvenstva prototipipova (WEC) 2018/19. Trostruki svjetski prvak u F1 Fernando Alonso osvojio je nešto nepojmljivo. Osvojio je dva Le Mansa u jednoj sezoni i dva naslova svjetskog prvaka. Nakon teškog razočaranju u Indyu gdje se nije uspio kvalificirati, ovo je lijepa utjeha , a nadamo se i na putu natrag u F1.