Tim F1 stručnjaka zaduženih za oblikovanje budućih direktiva trenutno radi na poboljšanju tri elementa za što bolje utrkivanje – aerodinamiku, motore i ovjes bolida.

Novi vlasnici Formule 1 su odlučni povećati angažman i doticaj s publikom uz pomoć tima kojim rukovodi Ross Brawn. Jedan od istaknutih članova za poboljšanje spektakla je i bivši tehnički direktor Renaulta i Williamsa Pat Symonds.

Glavni fokus je na tehničkim pravilima, a Brawnov je tim već označio tri ključne stavke koje čine bitnu razliku među timovima.

“U tijeku su proučavanja tehničkih i sportskih regulacija. Moramo dobro istražiti što će svaka promjena donijeti. Zasad možemo kazati koje su tri glavne razlikovne stavke među F1 momčadima”, kaže Symonds.

“F1 tehnička pravila su podijeljena u 21 sekciju. Dok ih prolazimo, uviđamo kako nisu sve relevantne za spektakl na stazi. Stoga smo se odlučili za tehnički pristup i izdvojili glavne stavke”, navodi.

symonds

“Tu svakako spada aerodinamika, a posve slično je i s pogonskom jedinicom. Nitko zasad nije napisao pravila, a da pritom nisu bila podložna razlici u performansama. Te su stvari jako važne za proizvođače”, dodaje Symonds.

“Kao treću stavku smo naveli ovjes, a pod tim se podrazumijeva kako se bolid odnosi prema gumama i na koji ih načine može koristiti”.

“Naći će se tu još drugih stvari za razmatranje, poput vozača, ulaska u boksove, mehaničare i strategiju, ali zasad smo fokusirani na tehničke stvari”.

Od stručnog tima se očekuje riješavanje problematike poput troškova promjena i predvidljivosti ishoda.

“Svakako moramo obratiti pozornost na troškove jer onima s kraja poretka je jako teško održavati korak s boljim timovima. Također se želimo riješiti predvidljivosti. Zadnjih desetljeća vidimo visoki stupanj predvidljivosti”, govori Symonds.

“Za vrijeme Mercedesove dominacije nismo mogli kazati koji bi vozač mogao pobijediti, a da nije iz njihovog tima. Želimo vizualno primamljiv spektakl i da publika prepozna važnost vozača”.