Pirelli je dopremio gume za VN Amerike sasvim novog izgleda. Ovog će vikenda ultra meka smjesa umjesto u ljubičastoj boji biti roze boje, a razlog je podizanje svijesti o prevenciji raka dojke.

Force Indija je napravila preokret na početku sezone odabirom roze kao dominantne boje na svojim bolidima. Već su iskoristili prominentnu boju u Monaku, Montrealu i Silverstonu s istaknutom rozom vrpcom (znak borbe protiv raka dojke) na prednjem dijelu bolida.

Cilj kampanje je maksimalno podizanje svijesti o ranoj dijagnozi i prevenciji bolesti koja zahvaća žene i muškarce svih dobnih skupina.

Neće samo Force Indija biti roze ovog vikenda, već i 5.153 kilometara duga staza. Listopad je mjesec prevencije raka dojke i tisuće organizacija i inicijativa diljem svijeta podižu svijest javnosti i skupljaju novac kako bi podržali bitna istraživanja.

Cilj je jedinstven: učiniti rak dojke izlječivim u 100% pacijenata. Prema posljednjim brojkama, stopa preživljavanja se podigla za 85%, ali još je mnogo ljudi zahvaćeno opakom bolešću. Prošle godine je dijagnosticirano 50 tisuća u Italiji i čak 200 tisuća u SAD-u!

Pirelli je pripremio ultra meke gume s rozom bočnom trakom kako bi poduprli inicijativu koju je započeo novi F1 vlasnik Liberty Media s organizacijom Susan G. Komen.

To je jedna od najvažnijih svjetskih organizacija u borbi protiv raka dojke. Od 1982. godine su do danas prikupili više od 920 milijuna dolara te odradili veliki promocijski posao u više od 60 država svijeta.

Pirelli u potpunosti stoji iza inicijative te će sa specijalnim gumama poslati poruku svijetu. Roza boja će ovog vikenda biti jaki podsjetnik i simbol solidarnosti, privrženosti te ustrajnosti u toj borbi.