Kristijan Habulin je ostvario san svakog našeg trkača i pobijedio u utrci Formule u europskoj konkurenciji. Bilo je to u Imoli u Formuli Renault.

Cijelu je sezonu bio u vrhu najboljih mladih formulaša i lako se moglo dogoditi da ogroman talent primjeti i neka velika momčad. Vratio se kartingu i nadamo se da još nije rekao zadnju riječ.

Godina je 2012. i konkurencija je ogromna u Formuli Renault 2.0. Habulin se kartingom počeo baviti s 12 godina, a od samih početaka ostvarivao je odlične rezultate.  Šest je puta bio državni prvak.

Nakon nekoliko sezona dokazivanja na hrvatskim karting stazama, uputio se na međunarodna natjecanja, u kojima je također ostvarivao zapažene rezultate. Među njima, možemo istaknuti treće mjesto na WSK Master series 2011.

U 2012. je vozio Formulu Renault. Od 12 utrka u tom natjecanju, Kristijan je šest puta stajao na pobjedničkom postolju. Četiri puta treći, jednom  drugi, a posebno se pamti pobjeda u Imoli.  To je jedan od najvećih uspjeha u povijesti hrvatskog automobilizma

Nakon toga Habulin se vratio kartingu i nastavio s jako dobrim rezultatima na vrlo snažnim natjecanjima diljem Europe. Vozio za talijanski tvornički tim TBKART Racing Team, a 2013. nastupao je na utrkama talijanskog i francuskog prvenstva.

marin čolak

Trijumf i zamalo naslov u Brands Hatchu!

Marin Čolak je bio vice-prvak europskog Seat kupa. Pobijedio je u legendarnom Brands Hatchu i cijelu sezonu jurio naslov najboljeg. Do prvog mjesta sveukupno se nije moglo jer je bio ”predviđen” za Španjolca.

S utrkama je krenuo u vrlo mladoj dobi i to sa utrkama u Njemačkoj, uključujući njemačku Formula Renault i njemački Seat Leon Cupra kup. Također se kasnije natjecao u utrkama u Formuli Renault 2000 Eurocup. U 2008. se natjecao u Seat Leon Eurocupu, gdje je završio godinu na sveukupno drugom mjestu.

Nagrada za osvajanje utrke na Brands Hatchu je priliku natjecati se jednu utrku u WTCC u utrci na Oscherslebenu za Sunread Team.

U 2009, ulazi u prestižno WTCC prvenstvo i to punu sezonu sa svojim privatnim timom kojeg vodi njegov otac Nikica pod imenom Croatia Čolak Ingra Seat Team.
Jako svjetsko natjecanje WTCC pamti Marina jer jednom mu je uspjelo biti najbrži u kvalifikacijama i to ispred ni manje ni više nego Gabrielle Tarquinija, prekaljenog višestrukog pobjednika. Po startu je konkurencija pojela Marina, ali ostaje trag da smo i mi imali svoje prste u WTCC-u.

Marin je vozio i male formule, ali je tu konkurencija toliko jaka da je gotovo besmisleno nastupati. Vrhunski bolid se može nabaviti samo uz ludu sreću. Marinov otac Nikica je okupio oko sebe jaku momčad, ali protiv vjetrenjača se ne može. Može Marin biti ne znam koliko nadaren i ravan svjetskim majstorima, ako nemaš sreće i jaku podršku, zaboravi.

Besmisleno natjeravanje Ferrarijem po auto-putu na putu za Grobnik je odnijelo mladi život djevojke i tu je bio kraj jedne sjajne karijere.