McLaren navodi kako nisu morali mijenjati fundamentalni dizajn novog bolida MCL33 nakon prelaska s Hondina na Renaultov motor.

Iako se radi o velikoj promjeni koja je učinjena u zadnji tren, McLarenov tehnički direktor Tim Goss kaže su imali početnu ideju i počeli s pripremom prije potvrde dogovora.

“Postojala je neizvjesnost oko isporuke Renaultove pogonske jedinice. Nismo imali nikakve konkretne podatke, dizajn ni crteže”, započinje Goss.

“Čim smo dobili potvrdu suradnje, svi smo se usaglasili i počeli s radom. Dizajnerski je tim učinio fantastičan posao rekonfiguriranja bolida za Renaultov pogon”.

“Mislim da su nam trebala dva tjedna da uspijemo s redizajniranjem i očitavanjem podataka”.

Razlika pogonske jedinice između Honde i Renaulta je stvorila izazove za McLarenov tim. “Strukturno su im motori poprilično različiti. Trenutno postoje dva pristupa, jedan je Mercedes/Honda s turbopunjačem i kompresorom sprijeda i pristup Renault/Ferrari gdje su turbo punjač i kompresor straga, a MGU-H jedinica sprijeda”.

To znači da je McLaren s prelaskom na Renaultov motor morao usis zraka modificirati za veće hlađenje stražnjeg dijela motora, umjesto prednjeg. To su velike implikacije za sami stražnji dio šasije, koji se također odražava na mjenjač i stražnji ovjes.

Goss smatra da su u McLareni napravili fantastičan posao u malo vremena i ne vjeruje kako su izgubili na fundamentalnim postavkama i konceptu dizajna s kojim se nadaju povratku u borbu za vrh poretka.