Kvalifikacije u Le Mansu nešto su smanjile optimizam da će 86. izdanje biti nezaboravno. Prema očekivanju, Toyota je jako dominantna i teoretski i praktično nema konkurenciju u LMP1 i sveukupno.

Jedino što Toyotu može zaustaviti da konačno uzmu jednu od tri najveće utrke na svijetu je nepisano pravilo da se Le Mans osvaja s tri auta. Jedan odustaje, drugi ima probleme, treći pobjeđuje. Toyota ima samo dva…

No, i ta dva bi trebala biti dovoljna, možda i za dvostruku pobjedu. Konkurencija u LMP1 bez obzira koliko bila simpatična, nije ravna Toyoti i za vjerovati je kako će novajlija Fernando Alonso i njegova trupa trijumfirati.

Potpuno druga priča je u LMP2 gdje je po običaju vrlo brojna konkurencija. Kvalifikacije u četvrtak i srijedu pokazale u da ima slabiji ali nam nisu dale uvid tko su favoriti. I dalje je sedam, osam auti koji mogu pobijediti, a to je ono što želimo.

Zato je Porsche 911 zavladao GT kalasama i lako je moguće da bi mogao odnijeti oba podija. Prošlogodišnji Porsche LMP1 koji je nakon tri uzastopna naslova pobjednika, i 19. rekordnog sveukupnog u Le Mansu, odlučio otići u pravcu Formule E, navodno ruši rekorde gdje god se pojavi. Najnovije ostvarenje je legendarni Nordschleife, ali moramo pričekati još koji dan da bi se to objavilo. Zašto te aute nisu dali nekom privatniku, ostaje nepoznanica.

  1. utrka 24 sata Le Mansa počinje ove subote u 15 sati. U našoj nagradnoj igri odgovorite na pitanje…kad završava ova utrka u nedjelju..?