Home MotoGP Analiza Kako Lorenzo definira vozačko tržište? (2)

Kako Lorenzo definira vozačko tržište? (2)

0
Kako Lorenzo definira vozačko tržište? (2)

Prelazak Jorgea Lorenza u Suzuki je vrlo izvjestan, iako ne i stopostotan. Mnogi su uvjereni kako bi njegov vozački stil puno više odgovarao GSX-RR.

Lorenzove usluge koštaju, a Suzuki je već dao do znanja zadnjih godina kako strogo paze kad su u pitanju troškovi. Stoga još nisu poslali ponudu Lorenzu već strpljivo čekaju da se trostruki prvak odluči što će s Ducatijem.

Lorenzo s druge strane želi ponudu na svom stolu prije negoli se odluči za odlazak. Smatra se da je iznos od 3,5 milijuna eura s bonusima taj koji bi Lorenzo naveo da napusti Ducati, ali jesu li Suzukijevi šefovi spremni na takvu ponudu?

Trostruki MotoGP prvak vjeruje kako je vrijeme na njegovoj strani i cilja obznaniti svoju odluku o budućnosti oko VN Španjolske na Catalunyi. Iako je na Jerezu doživio nesreću i završio bez bodova, ohrabren je puno boljim izdanjem i konkurentnošću Ducatija.

Lorenzo je u Jerezu vodio prvi put utrku od Sepanga prošle godine u listopadu i da nije bilo nesreće, završio bi četvrti u najgorem slučaju. Prošlog tjedna je testirao novu šasiju na privatnom testu u Mugellu pa ga očekujemo i na Le Mansu u boljoj formi.

lorenzo jorge

Tržište vozača – Domino kocke

Još su neke domino kocke posložene i čekaju Lorenzov konačni odabir, ali Dani Pedrosa nije jedan od njih. Njegova je jedina alternativa ostati uz Marqueza u Repsol Hondi jer je Johann Zarco zauzeo mjesto na KTM-u.

Suzuki nije zainteresiran za Pedrosine usluge jer nosi reputaciju teškog za suradnju s osobljem. Španjolski samuraj je u protekle četiri sezone zamijenio čak tri šefa mehaničarskog tima!

Izvjesno je da Honda započinje proces pripreme nadolazeće mlade zvijezde Joan Mira, prošlogodišnjeg Moto3 prvaka.

Mir ima jaki start u početničkoj Moto2 sezoni s Marc VDS timom i navodno je pod budnim okom novog Hondinog šefa Alberta Puiga koji polaže velike nade u njega. Ali, puno je vjerojatnije da će Puig ponuditi Pedrosi novi jednogodišnji ugovor nego Miru u ovom trenutku.

Marquez je prije Jereza iznio zanimljivu konstataciju u vezi transfera na pressici: “Jedini brzi vozači koje imamo na raspolaganju su Dovizioso i Pedrosa”. Ako uzmemo u obzir da Dovi najvjerojatnije neće nigdje, poruka Hondi je jasna – sačuvajte Pedrosu!

Joan Mir je izgledna opcija za Hondu 2020. godinu kao potencijalna zamjena za Pedrosu, ali i Marqueza ako se odluči za prelazak u konkurentski tim 2021. godine.

U slučaju da Lorenzo napusti Ducati, izgledne zamjene su Danilo Petrucci i Jack Miller iz satelitske momčadi Octo Pramac. Obojica su prisutna pri vrhu poretka, a ponekad i nadmaše očekivanja osvajanjem startne pozicije iz prvog reda ili podijskog plasmana, naročito u slučaju kišnog ili promjenjivog vremena.

Puno je priče oko Andrea Iannonea i njegova povratka na mjesto zločina, tj. momčadi koja je neopravdano digla ruke od njega. Maniac uspješno vodi kampanju u Suzukiju i u posljednje je dvije utrke osvojio podijski plasman (2. mjesto u Teksasu, 3. u Jerezu).

Vjeruje se kako interes za njegovim angažmanom ima Aprilia koja bi ga rado u svom vozačkom rosteru s respektabilnim Aleixom Espargarom.

Slijed koji nas očekuje narednih tjedana je sljedeći: Jednom kad se Dovizioso odluči za potpis ugovora, Lorenzo mora vidjeti što će dalje, a onda će se puzle (ili domino kocke) vrlo brzi nanizati.

Prije dvije godine je 12 trkaćih mjesta u tvorničkim momčadima bilo popunjeno do kraja lipnja, a čini se da će tako biti i ove. Ipak, ključ sudbine nekoliko vozača drži Jorge Lorenzo jer o njegovu odabiru ovisi daljnji tijek njihove karijere.