Honda ne želi da hibridne pogonske jedinice nalik trenutnima u Formuli 1 postanu dio IndyCar serije u bliskoj budućnosti.

IndyCar od 2013. godine koristi twin turbo 2.2-litreni V6 motor. Aktualni dobavljači Honda i Chevrolet su potposali višegodišnji ugovor i međusobno surađuju kako bi izdefinirali dugoročne specifikacije motora.

Na upit da li vide hibridizaciju pogonske jedinice šef HPD momčadi Alan Miller je odgovorio: “Nismo za to. Želimo sačuvati stvari kakve jesu, V6 twin turbo s malim preinakama. Jako nam se sviđa i ne želimo puno odstupati od toga”.

“Nemamo želju niti marketinški razlog da pređemo na hibridne motore. To svakako dolazi na raspravu, ali ne vjerujem da će proći”, navodi Miller.

IndyCar je usvojio program štednje za sezonu 2018 koji uključuje univerzalnu aerodinamičku opremu svih bolida. Miller smatra da je izuzetno bitno za IndyCar kad bi sačuvali podjednaku konfiguraciju motora.

“Na kraju dana, mislim da bi cilj trkaće serije trebao stvoriti odlično utrkivanje sa super-brzima bolidima, a sve to uz troškove koje držimo pod kontrolom”, kaže Miller.

Honda je imala blago jači motor u 2017. godini od konkurenata, ali se teško nosila s izradom efektivnog aerodinamičkog paketa. Ove su sezone bili puno bolje nego prethodnih godina. Osvojili su sedam pobjeda u 17 utrka, za razliku od samo dvije u 2016. godini.