Lewis Hamilton je obavio većinu posla na startu kada je preuzeo vodstvo od kolege Valtterija Bottasa i odjurio naprijed. Ni trenutak nije prepustio vodstvo do kraja utrke i zasluženo doveo Mercedes do pete uzastopne dvostruke pobjede.

Iako je startao s prljave strane, Hamilton se uspio probiti ispred Bottasa do zavoja 1. Oba su Mercedesa zauzeli unutarnju stranu, a Vettel je optimistično potražio šansu s vanjske strane jer je na trenutak preuzeo vodstvo, dok nije ostao bez prostora.

Najbolje je borbenu situaciju na vrhu iskoristio Red Bullov Max Verstappen koji se prošuljao pokraj oba Ferraiju kroz zavoje 2 i 3 i osigurao još jedan podijski plasman. Ponovno je Nizozemac nadmašio očekivanja pobijedivši Ferrarijevce, dok su Mercedesovi vozači danas bili klasa za sebe.

Max iskorištava i najmanju priliku na stazi

Vodeći su vozači bili na istoj strategiji od dva ulaska u boks i nije bilo izravnih okršaja osim između Ferrarijevog dvojca koji je izvodio strateške rohade na stazi.

Zanimljivo je bilo i u sredini poretka, a naročito nakon izlaska sigurnosnog auta u završnoj fazi utrke zbog sudara između mladih lavova Landa Norrisa i Lancea Strolla. Britanac je napao Kanađanina u zavoju 1, ali mu Stroll nije ostavio dovoljno prostora prilikom skretanja za zavoj 2 i obojica su utrku završila polomljenog ovjesa u pijesku.

To je pružilo ostatku poretka priliku za još jedan ulazak u boks i sprint završnicu zadnjih 15 krugova utrke. Na čelu se poredak nije bitnije promijenio jer je staza Catalunya poznata kao jako teška za pretjecanje, a za zanimljivost se pobrinuo Haasov duo Grosjean-Magnussen.

Ferrarijevcima ni strateške rohade nisu pomogle

Francuz je istrošio gume i rapidno padao u poretku, a to su ponajviše iskoristili Carlos Sainz i Danil Kvyat s osmim i devetim mjestom. U samoj je završnici bio pod prijetnjom Alexa Albona, ali je iskusni Grosjean ipak sačuvao zadnji bod.

Bio je jasan i nedostatak publike u španjolskoj Catalunyi. Prizore kakve smo viđali za vrijeme vrhunca Fernanda Alonsa su očito iza nas. Sada su ostale poluprazne tribine, a naročito na travnatim zonama koje su nekoć vrvjele ljudima i zastavama.

Ako je vjerovati najnovijim informacijama iz F1 i FIA-e, vjerojatno se radi o posljednjoj VN Španjolske neko vrijeme jer su se pronašle atraktivnije i isplativije lokacije.

Toto Wolff ima dobar razlog za osmijeh. Savršeni niz u 2019.!

Rezultati:

No photo description available.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.