Toro Rossov debitant Pierre Gasly napominje kako mu je ogromni pritisak pod kojim je cijelu karijeru u Red Bullu itekako pomogao u prvim kvalifikacijama za Veliku nagradu.

Gasly je zamijenio Danila Kvyata u Red Bullovoj juniorskoj momčadi i danas je odvozio 15. vrijeme s impresivnih 0.15s zaostatka za znatno iskusnijim Carlosom Sainzom.

“Bio sam poprilično iznenađen kad sam sjeo u bolid jer nisam osjećao velik pritisak”, kazao je Gasly po završetku kvalifikacija. “Osjećao sam se jako dobro jer sam se nalazio na mjestu kojem sam se nadao otkad sam bio klinac”, dodaje.

“Dok sam izlazio iz boksa, već sam razmišljao o pripremi za zagrijavanje koje će mi omogućiti da budem kompetitivan u brzom krugu. To me doista obradovalo”, govori Gasly.

“Bio sam pod velikim pritiskom u Red Bullu čitav razvojni program, a to mi je definitivno pomoglo da se nosim sa situacijom kao što je bila danas”.

Gasly se plasirao u drugi dio kvalifikacija odličnim krugom s kojim je osvojio osmo mjesto. U drugom je dijelu kvalifikacija bio neznantno sporiji nego u prvom dijelu, ali to ne umanjuje ocjenu izvrsnog prvog nastupa.

Čak i sam napominje da je s boljom pripremom guma bio u stanju pobijediti Sainza: “U Q2 nisam uspio izvući sav potencijal. Svi su se zbili u red za brzi krug pa nisam imao omptimalnu temperaturu guma u prvom sektoru”.

Francuz navodi da je stoga u prvom sektoru izgubio oko dvije i pol desetinke te da je u ostatku kruga nadoknadio, ali nedovoljno za bolji plasman od 15. mjesta.

Gasly smatra da će jako teško sutra osvojiti prve bodove: “Nedostaje nam brzine za top 10. Razgovarao sam s Carlosom i mislim da bez većih iznenađenja to neće biti moguće”.

“Mislim da će u sutrašnjoj utrci degradacija guma i razina tempa koje nam dopusti biti ključni. Imam još itekako stvari za naučiti, ali dat ću sve od sebe u borbi za bolje pozicije”, optimističan je Gasly.

Sainz kaže da je Gasly bio brži no što je očekivao. “Mislim da savršeno razumije Formulu 1. Napravio je dosta testova za Red Bull i zna režim rada bolida. Također je jako dobar u davanju povratnih informacija inženjerima”.

“Ima dvije-tri godine iskustva testiranja i već vidim da je spreman za dobre stvari”, zaključio je kolega Sainz.