Andre Lotterer smatra da su Formula E bolidi sasvim suprotni od onih na koje je navikao tokom svoje trkaće karijere.

Trostruki pobjednik LeMans 24h Andre Lotterer se trenutno utrkuje za Porsche u seriji WEC i najjačoj kategoriji jednosjeda u Japanu, Super Formuli.

Nijemac je također nastupio u Formuli 1 za momčad Caterham na VN Belgije u Spa Francorschampsu 2014. godine te je osvojio dvije titule japanskog Super GT prvenstva.

Od iduće sezone prelazi u Formula E momčad Techeetah gdje će se neko vrijeme prilagođavati na nove uvjete i sakupljati iskustvo za potpuni ulazak Porschea u 2019. godini.

“Bio sam doista razmažen s najboljim trkaćim autima. Ovo je sasvim suprotno”, kazao je Andre o Formuli E.

“Super Formula je zasigurno najbrža uz F1 po pitanju brzine u zavojima. Ne postoji ništa bolje za izlaske iz zavoja od LMP1 Hybrida s preko 1 000 konjskih snaga i pogonom na sve kotače”, ističe Lotterer.

“Tada sam shvatio da kao trkaći vozači u potpunosti apstrahiramo brzinu. Naš je svijet takav da iz auta izvlačimo limite, bio on brži ili sporiji. To nas održava zaposlenima, a i mentalni je izazov”, objašnjava 35-godišnjak.

Zanimljivo je da se Lotterer nije utrkivao na gradskim stazama preko 17 godina. Idućeg će mjeseca prekinuti tradiciju na ulicama Hong Konga.

Na upit kakav je osjećaj povratak među zidove, Lotterer je odgovorio: Bit će interesantno jer je bitno prikupiti samopouzdanje i osjećati se udobno u okolini”.

“Mnogi ljudi zamjeraju Formuli E nedostak snage, ali za mene su to prazne priče. Siguran sam da su gradske staze dovoljno dobre za njih”, dodaje.

O vožnji Formula E bolida

Lotterer je potpisao za Techeetah iako nema prijašnjeg Formula E iskustva. Njegov će proces učenja trajati samo tri dana na testovima u Valenciji.

Dotakao se raznih elemenata u teškom stražnjem kraju Formula E bolida, regeneracije stražnjeg motora, svevremenskih Michelinovih guma i karbonskih kočnica. Smatra da nema ništa slično za vožnju.

“Gume su bitan faktor pa neće biti lako primjetiti mali nedostatak u postavkama bolida. Kočnice su jako temperaturno osjetljive, a povrh svega se balans mijenja zbog prikupljanja energije na kočenjima”.

“Ako gubite na regeneraciji energije zbog temperature ili stanja napunjenosti baterije, imate lošije kočenje na stražnjem dijelu bolida i to morate kompenzirati prebacivanjem omjera kočenja na stražnje gume.

“To onda u potpunosti mijenja temperaturu kočnica i njene karakteristike. Također sam primjetio da kvaliteta kočnica nije ujednačena. Ponekad dobijete dobre diskove, pa malo manje dobre, a ponekad razlike između lijevih i desnih budu očite”, zaključio je Lotterer.